Tips

heyy iedereen,

Ik heb jullie hulp een beetje nodig… Ik woon in het buitenland maar heb een hele lieve vriend in nederland. We missen elkaar altijd als we niet bij elkaar zijn en zijn we allebei verdrietig. Daarom dacht ik ik ga wat leuks doen voor hem zodat hij minder verdrietig van word. Ik had bedacht om briefjes te schrijven met verschillende dingen zoals waarom ik van hem hou, de herinneringen, liedjes die mij aan hem laten denken en gekke tips… 1 probleem want ik weet dus totaal geen gekke tips… Dus ik dacht ik schrijf een nieuwe topic zodat jullie misschien gekke leuke tips hadden?

Please help mij??
jullie zijn super :kissing:

Gekke tips waarover?

Over van alles… Maakt niet echt uit…

In het Crea Bea forum is een topic over “open when” letters. Dat zijn allemaal brieven die hij op een bepaald moment open kan maken, kan echt van alles in zitten. Ik zou in dat topic kijken voor inspiratie in ieder geval. Ik heb zelf ooit een serie aan mijn vriend gegeven en die vond ze geweldig. Nog steeds breng ik hem af en toe een envelop ter aanvulling en hij kan niet wachten tot hij hem open kan maken.

Veder is zo’n envelop vol met glitters een geweldige (vreselijke) grap :’) maar alleen als je vriend dat kan hebben natuurlijk.

heel veel bedankt alicia… ik ga daar even kijken :slightly_smiling_face: