Tips

Hallo allemaal,
Ik heb misschien de oplossing voor mijn faalangst gevonden! Ik heb iets nodig om tijdens het proefwerk te frummelen. Weet iemand iets om mee te frummelen? Het kan geen pen zijn maar echt een simpel voorwerp. Verder ben ik op zoek om mijn hyperactiviteit voor een proefwerk te stoppen. Weet iemand simpel kalmerend voedsel of ademhalingsoefeningen? Ik moet dus kalmeren voor een proefwerk. Heeft iemand daar tips voor? En een voorwerp om mee te frummelen?

Kneedgum?

JAAAA! Waar kan je dat kopen? :flushed:

Of een stressballetje.
Verder staan op internet veel ademhalingsoefeningen, ook kan het helpen om je voeten echt recht voor je neer op de grond te zetten en dan echt volledig en alleen maar op je voeten te focussen (dus hoe ze op de grond staan), en je voeten dus ook volledig ‘zwaar’ laten worden.

stressbal of kneedgum bij de Action.

Stressballetjes zijn het niet echt. Die ontploffen altijd bij mij en dan zit ik onder het stressbalspul! :stuck_out_tongue:
Dat met die voeten is een goeie! Ik ga het morgen gelijk proberen.

ik heb lavendeldrupeltjes thuis, word daar heel lekker relaxed van. gebruik t wel eens als ik s’avonds niet kan slapen ofzo, teveel zit na te denken. doe ik paar druppeltjes op mn kussen. vind zelf heel fijn!

Ik woon niet bij een action in de buurt. Zo’n 14 kilometer met de fiets :hammer:

Ik vind planten- en bloemengeuren ook altijd ZOOOOOO lekker ruiken! Waar kan je dat kopen?

Bruna, Plukker, Blokker etc heeft het ook gewoon, dus gewoon even zoeken. Als je stressballetjes ontploffen dan heb je geen goede ballen.

stressbalspul :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik ga even meelezen in dit topic want heb zelf ook heel erg last van faalangst.

Zijn er ook bij de bruna.

Haha, dat denk ik ook! Ik heb ook gehoord dat je het zelf kan maken. Ik ga dat is proberen

kneedgum kan je ook in speelgoedwinkels halen

http://www.intertoys.nl/speelgoed/bruynzeel-bruynzeel-kneedgum-op-blister-744867.html

http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/bruynzeel-3-kneedgummen

etc etc

Haha, ik denk dat ik binnenkort heel sneaky naar intertoys ga om er 1 te kopen! :upside_down_face: :upside_down_face:

Die is volgensmij gesloten