tips ?!

Heey ,
Ik vind dus al een tijdje iemand leuk , en ik weet bijna zeker dat hij mij niet leuk vindt. Maar hij gaat volgend jaar naar een andere klas en dan heb ik al helemaal geen contact meer met hem (nu appt hij me nog weleens over hw of school of zegt wat tegen mij in de klas) duss deze paar maanden is zegmaar mijn laatste kans op te bewijzen dat ik echt niet zo saai/stom ben als hij denkt…

Hoe kan ik dat laten merken ? en meer contact met hem krijgen ?
&
Hoe kan ik hem op een subtiele manier laten merken dat ik hem leuk vind ? ;$

Tips pleassee !? xx

btw : ik zit hier nog niet zo lang op dus daarom heb ik zo weinig berichten enzo xd

Makkelijke oplossing Schatje 123, meer met hem in contact te komen. En als hij je dan nog steeds ‘stom’ vind dan is het KLAAR en kan je er niets meer aan doen. Niet lullig bedoeld maar snap je zelf toch ook wel? :cold_sweat:

jaa klopt…
hij heeft dat ook nooit letterlijk gezegd ofs maar zo komt het vaak wel over zegmaar , hij is best populair en ik wat minderr… dusjaa ;$

Hoe oud ben je eigenlijk?

14

Ja idd gewoon meer met hem gaan praten, contact zoeken

hmm…

Ik heb bijna het zelfde probleem alleen is m’n vriendin ook op hem en ik wil echt geen ruzie met haar dus kan ik moeilijk tegen hem zeggen of hem laten merken dat ik hem leuk vind… :flushed:

subtiel heb je geen tijd meer voor :’)
gewoon veel met hem omgaan, vriendschappelijk afspreken, en laten merken dat jij hem eigenlijk wel interresant vind!

en als hij je dan nog niet leuk vind, jammer.

Je kunt iemand niet dwingen om jou leuk te vinden, dus ik zou gewoon beginnen met een vriendschap en wie weet komt van het een wel het ander, succes!

als ik een jongen leuk vind doe ik dit 20 seconden lef je moet de tijd bij houden en in 20 seconden moet je het tegen hem zeggen ik vind je leuk! en dan kijk je hem recht in de ogen aan en zeg je vind je mij ook leuk?

hij kan haar lastig leuk vinden als ze nauwelijks met elkaar omgaan. Begin eerst maar met meer contact, zodat zélfs als je hem nog niet verteld heb dat je hem leuk vind, dat je nog wel met hem omgaat ookal zit ie niet meer bij je in de klas. Laat hem eerst maar zien wat voor leuke meid je bent =)

Ik zou inderdaad gewoon gaan praten met hem en dan moet je niet meteen klef doen ofzo, maar gewoon zoals vrienden

Hij gaat naar een andere klas hij verhuist niet naar de andere kant van de wereld jezus hey. Je zult hem op school echt nog wel tegen komen.