Tips?

Hey hallo! Het is al een tijdje uit met mijn ex - met wie ik 8,5 maand heb gehad. Daar ben ik wel over heen, maar aangezien veel mensen in mijn vriendengroep een relatie krijgen (en hij ook weer), begin ik een foreveralonegevoel te krijgen. Ja, het klinkt raar, maar ik ben gewoon bang om forever alone te zijn. Moet ik gewoon afwachten en niet wanhopig zijn of mezelf een make-over à la Plain Jane geven? Of hebben jullie andere tips? (Ik ben 16, hij was mijn eerste vriendje, en ik denk niet dat jongens vallen op een meisje dat zich niet bepaald kleedt als de ‘gewone’ tutjes uit haar klas.)

gewoon rustig aan doen, genieten van je single-leven en verder gaan stappen ofzo. hahaha.

Haha, dank je :slightly_smiling_face:

Ik ben inmiddels 17 en nog nooit echt een serieuze relatie gehad. Ik vind dit leven van single zijn eigenlijk best prima, ik heb leuk contact met verschillende jongens en ik mag lekker doen waar ik zelf zin in heb zonder na te hoeven denken over allerlei sociale verplichtingen. Nu klinkt het een beetje alsof ik een losgeslagen puber ben maar dat valt allemaal wel mee hoor.

Geniet maar even van je single leven!