tips ;$

Oke laten we gelijk to the point gaan.

Wat zijn goede pijptechnieken?

Ik heb wel is iemand gepijpt, maar ik ging dan eingelijk alleen beetje op en neer.
Nu ik met een jongen aan het afspreken ben, we hebben wel vaker seks gehad, zou ik hem een keertje willen “verwennen”.

Omdat ik hiermee nog niet echt veel ervaring heb, vraag ik me af hoe jullie t wel eens doen en wat jonges dan lekker vinden. Ik weet t, niet iedereen vind hetzelfde lekker, maar toch zou ik wat tips willen hebben… :slightly_smiling_face:

xx

Je hebt seks met een jongen die niet eens je vriend is? Ok.

Wat is daar nu weer mis mee dan? Alsof ze de enige is die dat heeft… Als zij er van geniet, moet ze dat mooi blijven doen :grinning:

En even OT: begin gewoon rustig en let vooral op hem. Ga steeds dieper en je zult wel merken of hij dat wat vindt… En dan zie je wel verder.

Is toch haar eigen keuze?

http://www.hoehetmoet.nl/video-pijpen.html#app=3939&febd-selectedIndex=0

Probeer zulke technieken zoals ; met je tong rondom zijn eikel rondjes maken, en een tip : de zijkanten van een penis zijn ook heel erg gevoelig!

heb je een tongpiercing?

Verras een vriend of vriendin met een cursus, leuk verjaardagscadeau :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja weet ik wel, maar ik snap dat gewoon niet hoe je seks kunt hebben terwijl het niet je vriend is nouja gewoon eigen mening.

met je lippen beetje achter de eikel draaien zegmaar.
Ik kan het niet echt uitleggen, haha

@inspireme: agh ja, k heb ook zo mijn behoeftes toch :slightly_smiling_face:, we vinden elkaar wel leuk.

@brokenmiror: Nee :stuck_out_tongue:

up

Lees dit topic door!
http://forum.girlscene.nl…ijpen/list_messages/86323
En Google is your best friend.

ik zou ook niet sex hebben met iemand die niet me vriend was, ik zou me alleen maar gebruikt voelen. mijn mening.

en idd wat kopjechino zegt: google is your best friend.

Pijpen is hetzelfde als zoenen, er is geen goede of foute manier. Iedereen heeft een andere techniek en iedereen vindt wat anders fijn. Probeer gewoon wat uit en communiceer met elkaar.

Gewoon communiceren, vraag wat hij lekker vindt.

En je kan afwisselen, kusjes geven, zuigen, likken, blazen, ondertussen aftrekken. Blazen heb ik nooit uitgeprobeerd maar schijnt verrassend kunnen te zijn, dusja. :’)

whahaha lach me dood xd

HAHA lekkah lekkah

De jouwe ook al? Wat een slettebak.

(op dit soort momenten kom ik erachter dat het bedtijd is omdat ik anders te droog ga reageren)