tips zomer schoenen bij grotere voeten.

Hallo, Ik had even een vraagje aan jullie ik heb maat 41,5 / 42 en ik wil graag leuke nieuwe zomer schoenen kopen waar me voeten niet heel erg in op vallen en ik dacht dat jullie misschien wel leuke schoenen wisten en waar ik op moest letten bij het kopen zodat ze kleiner er uitzien of minder opvallen? Ik vind all stars heel leuk alleen volgens mij heb je daar wel Grote voeten in en vans vind ik ook leuk hoe denken jullie er over?

Ik heb ook maat 42 maar draag gewoon wat ik leuk vind! Kan moeilijk op m’n sokken gaan lopen :stuck_out_tongue: All Stars heb ik ook gewoon en wil Vans kopen, heb die laatste vandaag gepast en ik dacht ook dat ze me voeten groot zouden maken, maar dat viel echt mee!
Wat ik wél een keer teruggebracht heb waren Ballerina’s met strepen… dat maakte ze echt te groot.

Ik zou mezelf er echt niet druk om maken als ik jou was! Waarom zou je jezelf beperken met schoenen kopen? Ik let echt NOOIT op iemands schoenmaat, en ik denk ook niet dat andere mensen erop letten.
Sterker nog, ik zie amper verschil tussen maat 36 en maat 41.
En zo denk ik erover.

niets aan toe te voegen.

Ik heb vans, daar lijken ze juist niet té groot in… Omdat ze breed zijn.
Hoe smaller de schoen hoe langer je voet lijkt.
Het kan allemaal best, zolang je maar niet van die neppe allstars met zo’n achterlijk grote witte voorkant aan loopt, of allstars onder een skinny, dan vind ik voeten wel groot lijken. En pumps met zo’n 3 cm hak xD

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/DXL705_63836_10100_99_9999.jpg

vind ik toch,h&m

-

Ja idd wit maakt ze groter!

En van hakken lijken je voeten ook altijd kleiner. Omdat ze dus krom staan xD.

Maar ook een grote ‘amen’ voor broodjekroket.

ik heb ook groten voetten gelukkig wel maat 40, Een tip geen Birkenstocks fso!! laten je voet groot lijken zwarte sandaaltjes van die leuken Of die sandaaltjes van uggs (die zijn alelen wel erg duur:P) Een band over je tenen laten je voetten ook kleiner lijken… Veel winkeltjes afspeuren in de stad, Ik zit met het zelfde probleem & moet ook egt goed opzoek naar iets leuks wat me voetten kleiner laat lijken Jij succes ermee!!

Bedankt voor jullie tips ik hebze allemaal opgeschreven en hakken zijn heel leuk hoor aleen ik en ook al aardig lang dus voel me dan niet super zeker op hakken maar het komt vast goed als ik zie hoe positief jullie er over denken moet ik dat ook maar is gaan doen ! Bedankt allemaal

Hallo, Ik had even een vraagje aan jullie ik heb maat 41,5 / 42 en ik wil graag leuke nieuwe zomer schoenen kopen waar me voeten niet heel erg in op vallen en ik dacht dat jullie misschien wel leuke schoenen wisten en waar ik op moest letten bij het kopen zodat ze kleiner er uitzien of minder opvallen? Ik vind all stars heel leuk alleen volgens mij heb je daar wel Grote voeten in en vans vind ik ook leuk hoe denken jullie er over

up…

Ik heb precies dezelfde maat als jij, maar eigenlijk let ik er niet zoveel op. Ik vermijd alleen smalle schoenen in puntvorm :stuck_out_tongue: Maar die vind ik zoiezo niet zo mooi.
Ik heb altijd het probleem dat ik goedkope schoenen niet pas (H&M etc.) hij gaat maar tot maat 41. Dus moet ik altijd wel bij de Dolcis etc kopen. Iemand nog tips waar je wel makkelijk ‘grote’ schoenmaten kan kopen?

Bij van Haren hebben ze toch ook grote maten? Daar zitten soms ook nog wel leuke sandaaltjes tussen.

Je moet schoenen met een ronde punt kopen, dan lijken je voeten normaal/kleiner. Als je met een spitse punt koopt, lijken je voeten langer.

Vans laten ze inderdaad kleiner uitzien.
Jammer dat ze best breed zijn, mijn voet bewoog er steeds in…
Die zwarte meest normale vans, helemaal zwart…

groot???

Internet:
De gemiddelde schoenmaat is 40 voor vrouwen en 43 voor mannen.

40 is helemaal niet zo groot.

-