Tips zijn welkom :'D

Haj!C:

Ik heb 2vrienden van mij ver weg wonen (3uur met de trein)
Nu vroegen ze of ik Koninginnedag daar kom vieren, en dat lijkt mij erg leuk :'D
Alleen heb probleem is, ik zou dan moeten blijven slapen, anders haal ik het allemaal niet (langverhaal) maar mijn ouders zijn daar (denk ik bijna zeker) heel erg op tegen dat ik bij ze blijf slapen. Ik mag ook best wel weinig van ze… (bijna nooit uit terwijl ik gewoon 16 ben)
Nu is mijn vraag, Weten jullie misschien iets zodat ik toch kan gaan?(:

En nee ik heb het nog niet gevraagd nee… Doe ik zeker nog wel hoor xD maar misschien eerst tips ofzo ?:3

ThankYou C:
xxxx
(Ik wist trouwens niet zo goed in welke catogorie dit moest, dus heb ik het maar hier bij gezet $: )

Tja, als je ouders het verbieden en je kan ook niet terug, dan betwijfel ik of er een andere manier is om alsnog te blijven slapen.

Misschien willen je ouders een uitzondering maken? Anders geen idee.

lifestyle was vast en zeker beter :wink:. Maar ik denk dat je het eerst maar eens moet gaan vragen, voordat je al conclusies gaat trekken. Tip: Vraag het als ze in een goed humeur zijn :slightly_smiling_face:

Haha sorry dan $:
Ja maar misschien hadden jullie tips van vooraf dus ik dacht ik vraag het eerst hier xD
Mar dankjewel :3

Als het echt niet mag, kun je zeggen dat je met vriendinnen naar koninginnendag gaat en dat je dan bij een van hen blijft slapen?

Kan wel , maar ik kan niet liegen, dan voel k mij daarna altijd heel schuldig, dus dalijk verpest ik mijn hele dag als ik dan wel zou mogen omdat ik een schuldgevoel heb.

Maar ik heb nog niet gevraagd dus weewt niet of ze het verbieden, maar sowieso ik denk niet dat ze zo blij zijn dat ik op Koninginnedag 's avonds alleen met de trein 3uur moet reizen.

Up?:$$