Tips voor wittere tanden!

Mijn tanden lijken heel geel, dus hebben jullie tips om ze witter te laten lijken/maken?
x

-minder roken en koffie drinken (als je dat doet, haha)
-whitening tandpasta gebruiken, en op zn minst 2 maal daags poetsen als je dat nog niet doet. (elektrisch)
-bij de tandarts/mondhygieniste kan je laten bleken
-zoon apparaatje gebruiken die je een tijdje in je mond zet (als zoon in en uit beugel) van tell-sell ofzo :wink: geen idee of het helpt :stuck_out_tongue:
-niet zoveel frisdanken zoals cola met een hoog citroen gehalte (geloof ik?)
-geen vruchtenthee meer. (fataaaaaaaaal)

verder weet ik niet meer :wink:

Sommige mensen hebben gewoon wat meer gele tanden dan anderen. Maar naarmate je ouder wordt, worden ze wel steeds wat witter. Vroeger had ik best wel last van gele tanden, is nu echt niets meer van te zien (gelukkig)

ik denk dat bleken toch de beste (en misschien ook de duurste) oplossing is.

Minstens 2 keer per dag 2 minuten met elektrische tandenborstel doen. Doe ik ook. En je ziet het verschill meteen zodra je dan een tijdje zonder doet.

Mmhh bij de meeste mensen juist andersom :stuck_out_tongue: Steeds gele tanden naarmate je ouder wordt :stuck_out_tongue: maarja ^^ mensen verschillen

Je tanden bleken!

bleken

Ik poets 2 x per dag 2 minuten

het schijnt dat als je je tanden met:
-citroensap
of
-bakpoeder
of
-zout

poetst ze witter worden, alleen is dat wel heel slecht voor je tanden, dus ik zou het niet te vaak doen (alleen voor een feestje ofzo)
X

weet je wat ik raar vind … me zus heeft egt witte tanden, en poetst soms … maar ik poets vaak enzoo maar heb best geel en op sommige plekjes nog gelerr :flushed:
mja me vader zegt dat het komt omdat ik veel zoets eet zoals chocolade enzoo en me zus niet … en ik drink ook veel sap met suiker enzoo duss ik denk dat het daardoor komtt …

Poets je tanden een keer met zout. Dat zorgt ervOor dat je wittere tande krijgt… vul een bakje met zout, maak je tanNDenbOrstel nat en dep de tandenborstel in het bakje… Maar LET OP : gebruik daarna wel een fluor tandpasta. Anders tast het je glaZUuur aan.

Probeer vooral je tanden niet witter te maken met CItroensap, sommige mensen bewerEn dat dit je tanden witter maakt… Dat is wel zo maar de bescherming van je tanden is dan weg. Waardoor het kan als je het vaak gedaan hebt dAt je dan een opperatie aan moet gaan… NIET ERG GOED VOOR JE DUS!!

[Ik weet niet of het werkt… Maar proberen kan altijd!!!]

Ik heb ook eventjes een vraagje… Ik heb heel erg last van gele elastiekjes bij mijn beugel… Ik heb gwoon transpirante elastiekjes,
en ik kan ook niet kiezen… Maar na een tijdje worden die elastiekjes dan
geel… :frowning_face: Weet iemand wat ik daar tegen kan doen?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:??

Xx…

ik heb ook eens ergens gelezen dat geperste aardbeien ook helpen :wink:

( nog nooit geprobeerd, maar miss helpt het :wink: )

[nohtml][b][message=3477718,noline]liannnnnnne schreef op 15 maart 2009 @ 21:07[/message]:[/b] ik heb ook eens ergens gelezen dat geperste aardbeien ook helpen :wink:

( nog nooit geprobeerd, maar miss helpt het :wink: )[/nohtml]

nee, werkt niet. Maakt alleen je tandvlees roder, waardoor je tanden witter lijken. Maar de aarbeien zelf tasten alleen maar je tandglazuur aan.

tegen verkleuring van elastiekjes kun je niks doen…het valt niet zo op hoor, niemand gaat met een vergrootglas in je mond zitten denk ik=P…
maar je moet ze toch regelmatig vervangen die elastiekjes?

ow dat had ik ook daar weet ik ook niks tegen sorry maar als je weer kan kiezen zou ik grijze nemen

fotoshop? nee dat is flauw :grinning:.
euhm, nou ik gebruik listerine voor wittere tanden. helpt wel. niet heel erg.

blauwachtige lipgloss. maar dat maakt je tanden niet witter, dan lijken ze alleen witter.

Idd, flauw;)

Whitening Pasta en dan met elektrisch tandenborstel poetsen, zo’n 3 x per dag ofzo.
binnen een week wittere tanden, nja succes!