Tips voor volgers?

Hee!

Ik heb sinds een paar maanden een blog, maar nog niet zo heel veel bezoekers & volgers.
Ik bezoek vaak andere blogs en laat daar ook reactie’s achter met bijv. Leuk nagellakje! etc. zodat als mensen op mijn naam klikken, naar mijn blog gelinkt worden. Toch blijft dat bezoekje (van die andere mensen) vaak bij 1x en heb ik nu dus de vraag of jullie tips hebben hoe je meer volgers krijgt. Moet ik daarvoor meer berichten plaatsen? Andere berichten? Of mijn lay-out veranderen?

Hopelijk hebben jullie wat tips!

Alvast bedankt!
xx

Tja. De enige blogs die echt vaak opnieuw bezocht worden zij of modeblogs van mensen met heel erg veel stijl, of van mensen die echt iets nuttigs weten te zeggen/vertellen.

okee, naja, het is niet dat ik honderden bezoekers wil hoor! maar 5 volgers meer zou wel super zijn!

nouja dan moet jij je mensen trekken door vaak goede berichten te posten en leuke interesante dingen voor jouw bezoekers (doelgroep) en verder je blog vaak posten in het post je blog/website topic enzo… maar het is toch gewoon een kwestie van tijd denkik

ik heb je blog even bekeken
&opzich vind ik hem best leuk, afwisselend iig
maar je post niet heel erg vaak, misschien vinden potentiele volgers dat niet leuk?

ik heb dat ook,heel jammer =(
het geeft toch een beetje hetgevoel alsof je voor niks blogt

Je moet in eerste instantie puur voor jezelf bloggen.
Followers krijgen kost veel tijd, en vergt veel geduld.

Zorg dat je voldoende afwisseling hebt, zet je blog op veelbezochte pagina’s, zoals Hyves, Facebook, Girlscene, …

En wat ik al zei, geduld hebben!

geduuuuuuld!

dit topic helpt misschien ook wel.
ik kijk daar altijd of ik nog leuke blogs zie