Tips voor verlegen mensen bij zoenen.

Een vriendin van mij heeft een vriend en ze vinden elkaar leuk. Alleen zijn ze allebei vreselijk verlegen. En nu gaan ze samen naar de film maar ze durven elkaar niet te zoenen. Ennou vraagt die vriendin van mij mij om advies hoe ze moet beginnen. Maar ik weet niks want ik word zelf altijd gezoend en begin nooit zelf. Iemand tips die ik haar kan geven (: ?
liefs

Gewoon doen. niet nadenken.

weetje, bij mijn eerste zoen zoende ik die jongen zelf!
ik begon gewoon zelf terwijl het ook nog eens de eerste keer was.

het gaat vanzelf, blijf elkaar gewoon aankijken en leun dan steeds meer naar voren.

Het gebeurt inderdaad écht van zelf. M’n vriendje en ik waren ook heel erg verlegen vroeger, en ik zoende hem opeens! dus het gaat echt vanzelf. :wink:

Cliché, maar het gaat vanzelf inderdaad. Anders moet ze hem gewoon eerst een kusje op zijn wang geven, daarna krijgt hij ook wat meer lef misschien?

ja ik heb echt precies hetzelfde probleem haha, maar ik heb gewoon een vriend. en ik moet haar ook tips geven want ze gaat morgen naar de film xd

-

Ik en mn vriend waren ook echt SUPERverlegen en zenuwachtig enzo. Maar toen hugde ik hem, omdat ik hem had gemist. En toen ja, gewoon een beetje je hoofd langzaam naar zn gezicht/lippen bewegen. En dan ja c:

Elkaar aankijken, aanraken, en hops het is gebeurd

( ‘’: