Tips voor verjaardagsfeest

Heey mensen,
Ik geef binnenkort een feestje en ik zou graag wat tips willen. Er komen ongeveer 50 mensen en het is bij mij thuis. Weet iemand leuke tips?
x

oh en het gaat om een sweet 16!

Upp!

genoeg drank
niet teveel zitplaatsen
DJ
Goodiebags uitdelen aan 't eind
Thema-feest

Wat ik deed was een Wii fit van iemand lenen en die neerzetten met een groot beeldscherm geprojecteerd op de muur, leuk om het feestje om gang te zetten. en nog veel leuker met drank op !! XD

• heel heel heel veel drank
  • muziek
  • leuke mensen

uhm ben ik nu heel dom… wat zijn goodiebags;4

Dat zijn toch van die zakjes waar je gewoon een soort ‘cadeautjes’ voor je gasten in doet? Persoonlijk lijkt me dat een beetje overdreven voor een verjaardag!

Iets van singstar ofzo, is altijd goed, vind ik dan.

Nee is juist leuk haha

Guitar Hero!

Nog meer?

Zoententje :zipper_mouth_face: (dat zie je altijd in films x’D Lijkt me wel komisch)
Drank (PUNCH! want dat is cool), goede muziek/DJ, leuke decoratie, zitzak of iets anders chils om in te zitten, ruimte voor dansvloer (logisch x’D), lekkere snacks, zoals ook al genoemd werd iets om te doen; minikaraoke, dansdingen or whatever. Een barman ofzo is echt funny, maar dan moet ie wel goeie mojito’s en cocktails enzo kunnen maken. En iemand sterretjes geven en achter de “bar” (als je die hebt) zetten. OJA, en ijsblokjes! Want dat is lekker. :smirk:

En verder hopen dat iedereen leuk genoeg heeft om zichzelf te vermaken. Goodiebags is altijd leuk voor de gasten, maar als je feest echt gaar bleek te zijn komt het nog al “goedmakerig” over en als het het super is, kan het weer to much zijn. Dus tja.

goodiebag is stom.
leuk als je een feestje houd voor 5 tot 10 vriendinnen. :grinning:

Karaoke doet het altijd goed.
Goede muziek & genoeg drank. dan komt het goed.

oja, tips, minisnacks, weetjewel in de frituur.
bij de aldi krijg je 36 snacks voor 2,50 ofzo. :slightly_smiling_face:
dan moet je der echt 9 pakken van inslaan ofzo XD