Hey meiden.
Ik dacht, ik vraag het even hier, want ik kan het nergens anders vinden.
Ik stijl nu al zowat 3 jaar lang mijn haren, als het niet langer is. Vroeger had ik hele mooie (lange) krullen (die krullen zijn nu helemaal weg, mijn haar is lelijk pluizend, met wat slag erin). Maar sinds ik naar de kapper ben geweest (februari) is het niet meer langer geworden (ik had het tot mijn schouders laten knippen). Mijn haren groeien nog wel gewoon natuurlijk, alleen het breekt steeds af waardoor het dus niet langer wordt.
Ik wil nu dus heel erg graag gaan stoppen met stijlen, maar dit is moeilijk omdat het een soort van ‘verslaving’ is geworden. En mijn haren zien er écht niet uit als ik het niet gestijld heb. Dus ik wou even aan jullie vragen of jullie misschien tips voor mij hebben om mijn haren te doen, zodat het niet heel erg opvalt dat ik het niet meer stijl. Ik fohn het nog wel, zodat het nog een beetje normaal zit. Alleen het probleem is dat mijn haarpunten helemaal gespleten zijn en gewoon verschrikkelijk lelijk eruit zien.
Weten jullie misschien wat ik zou kunnen doen om mijn haar weer gezonder te krijgen? En hoe ik het zou kunnen dragen?
Bedankt alvast!