Tips voor uitgaan

Hoii!!

Ik hoop dat mijn bericht hier goed staat.

De laatste maand zat ik hier al best vaak stiekem op deze site mee te lezen (ik zal het nooit meer doen :$) maar ik heb net bedacht om hier toch maar lid te worden, omdat ik een vraag heb:

Morgenavond zijn ik en een vriendin van plan om weer eens een keer echt lekker uit te gaan :grinning: We hebben nu allebei vakantie en zitten allebei op kamers, dus we kunnen eigenlijik gewoon doen waar we zin in hebben!! (Andere dagen komen helaas niet uit, omdat er dan altijd iemand van ons moet werken)

Ons probleem is dat ik er wel echt een leuke avond van wil maken, maar ik weet neit waar we dan heen moetenā€¦ Mijn vriendin woont namelijk in de buurt van amsterdam, en ik woon in het zuiden van het land dus we kunnen eigenlijk overal heen (als er 's nachts maar treinen rijden :stuck_out_tongue:) Oja, we hebben ook allebei week-ov dus dat is ook geen probleem.

Welke stad is op woensdagavond het leukste? Of is er dan nergens wat te doen?

xx Meike

Ik zou naar Amsterdam gaan.

Oh maar trouwens: ik denk dat er niet veel mensen zijn met uitgaan. Op donderdag begint het pas echt en op zaterdag is het meestal het drukst.

Gewoon Amsterdam denk ik? Dan kan je daarna tenminste bij je vriendin slapen.
Anders Breda, dat is ook wel leuk :slightly_smiling_face:

Bedankt voor jullie vlugge tips! Amsterdam is wel het makkelijkste, maar ik vind die stad eigenlijk niks hebben. Ik ga liever ergens anders heen.

Breda is misschien wel leuk :slightly_smiling_face:

En ik weet dat woensdag meestal niet zo heel veel aan is, maar dat is net de enige dag dat we allebei kunnen :frowning_face:

Ik denk dat je het beste naar Amsterdam kunt gaan ja, en dan bij haar blijven slapen als dat kan (:

Utrecht?

Ik zou niet in brabant gaan, want hier hebben de mensen nog geen vakantieā€¦ Of misschien naar Eindhoven, eerst glazen huis en dan stappen?

Amsterdam of Utrecht

Utrecht lijkt me dan wel leuk. Weten jullie toevallig ook nog leuke tentjes daar?

Ik denk niet dat er op woensdag veel mensen uitgaan eerlijk gezegd.

In Amsterdam is het denk ik nog wel het drukst op een woensdag. Maar ik ken geen tenten in Utrechtā€¦

Ik zou sowieso een andere dag uitkiezen, want van maandag tot en met donderdag is er over het algemeen niets bijzonders te doen. Tenzij je een soort kroegentocht wil houden, die zijn doordeweeks wel open enzo, maar het is nergens echt druk bevolkt ofzo.

Oh ik spreek nu trouwens over Rotterdam, daar baseer ik mijn antwoord op, maar ik denk dat als dit in Rotterdam al zo is, het zeker ook wel geldt voor alle andere steden. Amsterdam zal misschien ietsje drukker zijn, maar het komt erop neer dat er doordeweeks gewoon minder uitgaansleven is.

Maar als je toch gaat, kun je Utrecht misschien eens proberen? Ben er nog nooit geweest qua uitgaan, maar van wat ik hoor van anderen is het er niet ongezellig.

Ik zou wel echt naar een studentenstad gaan, daar zal het doordeweeks het drukste zijnā€¦ In het gat waar ik woon is helemaal niks te doen hier begint het pas egt op vrijdag en en vakanties op donderdagā€¦

In Arnhem is donderdag studentenavond. Woensdag is denk ik in weinig steden echt wat te doen.