Vorig jaar was ik helemaal gek van engeland. Heb dus een kamer met die kleuren. Ik haat het, ik wil graag een tumblr kamer. Heeft iemand zo’n kamer en zo ja heb je tips? Foto’s zijn welkom! ( op internet is ook wel wat leuks te vinden maar vind persoonlijke tips leuker ) ik heb al een hoogslaper met daar onder bureau enzo… maar dat is saai, ook iemand daar opfleurtips voor?
Een tumblr kamer… ?
Ohh ik heb het gegoogled. Het ziet eruit als een kamer met lichtjes en heel veel foto’s en teksten op de muur.
Je bedoelt een yolo swaggie hipster kamer?
kerstlampjes ophangen, fotomuur maken, letters uit tijdschriften bladen knippen en een quote vormen etc.
Ja een yolo swaggie hipster kamer hahah
Mja, zo’n spijlenbed kopen, bureau wegdoen, kerstlampjes rondom je bed doen en je muren blauw verven? En heel groot “TUMBLR” op je muur? :'D
Kijk op Tumblr…?
Bij o.a. Gamma en Sissyboy verkopen ze cottonlights. Van die lampjes met een soort katoenen bal eromheen zegmaar, in allerlei kleuren. Vind die erg leuk, persoonlijk in het wit. Leuk om aan je bed te hangen?
Google ‘tumblr room’ en je vindt heel veel zie ik niet. Persoonlijkere adviezen ga je echt niet krijgen, een tumblr kamer (nog noooit van gehoord btw.) heeft volgens mij gewoon standaard kenmerken die gewoon op internet staan.
Oooh met zulke mooie pastelkleuren, lampjes <3__<3
Ik zou na een paar dagen in zo’n hipster kamer gillend wegrennen.
Veel kerst verlichting, een foto behang muur of een zelf geschilderde muur ook al eens gehoord van een dip dye wall? foto’s zonder lijstje plakken aan de muur met heel leuk plakband, of andere kleine posters. Veel bloemen slingers, van die neppe die je ook aan je fiets kunt doen. Een 2 persoonsbed met een lampion lampjes. Een tumblr kamer is meestal heel gezellig en romantisch. Een lang gordijn, een bureau met je gadgets erop. Een hoge boekenplank met daar tegen aan een trap, Waaraan je aan die trap je kleding kunt hangen (heb ik ook in mijn room) Een surfboard als bureau lijkt me ook erg gaaf. Veel kussentjes en vloerkleed. Een knus zit plekje. Dat is hoe ik het me kan voorstellen
oeps, dubbel.
- Heeeel veel lichtjes ophangen
- Inspirende quotes zoals “Hakuna Matata” uit kek papier knippen en op je muur plakken
- Op een andere muur als 't even kan je leven in foto’s opplakken
- Zoek DIY’s op op YouTube
Dat klonk onbewust veel sarcasticher dan ik eigenlijk bedoelde. Succes iig!