Tips voor spinnen!

Hoi hoi!

Aankomende maandag ga ik voor het eerst spinnen en ik vroeg me af of er meiden zijn die ook spinnen?

Ik wil gaan spinnen omdat ik gewoon wat strakkere bovenbenen wil hebben en een strakkere kont. Het zit me gewoon in de weg dat ik brede bovenbenen heb. En natuurlijk omdat het vrij intensief is en het schijnt verslavend te zijn.

Hebben jullie tips? Weten jullie misschien waar ik een goede spinbroek kan halen?

Bedankt!

Sorry geen tips maar ik moest even heel hard lachen om de manier waarop ik de titel las. :’) Ik dacht dat je tips nodig had voor spinnenbeesten… weird.

Ik dacht al, waarom staat dit topic bij Food&Sport? :")

Zorg voor een goed fietsbroekje. Ik heb ook een proefles gedaan en vond het super leuk! Alleen een super zere kont omdat een gewoon voetbalbroekje aan had en het echt een wielrenzadel is. En veel water haha je gaat echt dood!

Hahahaha, same! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh ik heb denk ik wel een tip! Ik zie mijn zus altijd in zo’n broekje met een kussentje op het kontvlak, snap je wat ik bedoel? Ik zie haar ook altijd met van die halve handschoentjes.

Verder hoor ik vaak dat RPM leuker is dan spinnen omdat je bij RPM echt een choreografie hebt. Wil je je bovenbenen en billen trainen? Lunges, squats, dat soort dingen. Ik doe zelf nu bodypump en ik merk al dat mijn billen strakker worden

Ik heb wel tips voor spinnen, maar niet dat wat jij bedoeld. haha

Nu ik hem zo terug lees… Hehe xD. Nee, over de sport spinning xD