Tips voor nagels snel te laten groeien?

Hooi! Ik ben geen nagelbijter, maar mijn nagels groeien heel moeilijk en als ze wat langer zijn breken ze af. Dat wil ik niet en ik wil tips om ze snel te laten groeien want ik vind dat mooi.
Alvast bedank!

Vitamine b, veel water drinken en een kant op vijlen. Meer tips heb ik niet.

Dankjewel!

Is het ook waar dat nagels lakken goed is voor je nagels? Want dat doe ik dus minstens 2x per week… ;#

nee, nagelak is heel slecht voor je nagels, ik heb het zelfde probleem, ik doe altijd nagelak op maar je nagels gaan daar door kappot, ik kan het niet laten om mijn nagels te lakken :astonished:

Zolang je om de zoveel tijd even je nagels laat luchten en een goede basecoat gebruik. Is het gebruik nagellak helemaal niet zo erg. Mijn nagels waren toen ik elke dag nagellak droeg (meestal 1 dag in het weekend niet) super stevig.

Ow en sneller laten groeien gebeurt gewoon niet. Zolang je gezond ben/leef groeien ze het snelste.

Omg, echt? O.o dat wist ik dus niet!
Ik kan het zelf ook niet laten. Ik vind ze anders lelijk… xd

Van je bovenste:
Okay, bedankt!
Deze:
Ik dacht dat er zo’n vitamines bestonden voor haar en nagels te laten groeien… ?

Je hebt vitamine B nodig om je haar en je nagels te kunnen laten groeien, maar als je gewoon gezond leeft heb je dat als het goed is al binnen. Anders kan je altijd een stuk fruit eten. Vooral in banaan zit vitamine B. Maar het is niet een wonder groeimiddel. Dus je moet ze niet apart van die voedingsupplementen slikken, want te veel vitamine B is niet goed voor je.

Dat heb ik gemerkt :frowning_face: Had net eindelijk mooie nagels, doe ik nagellak op worden ze weer helemaal lelijk :frowning_face:
Had ik nou maar eerder hier gekeken haha.

van zon gaan je nagels sneller groeien, jammer dat het hier in Nederland half maart nog steeds hartje winter is…

en doe nagelverhardener op je nagels, dan scheuren/breken ze minder snel!

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/nagels-sneller-laten-groeien-146977.100.html

Nagelverharder

je nagels groeien niet sneller als je water drinkt…

-gezond eten en drinken, vooral veel vocht(water etc.) en vitamines.

-nagels vijlen met een glazen vijl, en altijd 1 kant op vijlen, dus niet zagen. Nagels niet knippen, alleen vijlen.

-smeren met olie/handcreme etc.( bv lush lemony flutter)

-als je nagellak gebruikt, altijd een basecoat gebruiken en af en toe je nagels laten rusten

door de nagellak zijn mijn nagels heel stevig geworden en ben ik gestopt met bijten