Tips voor met het vliegtuig

Ik ga morgen voor het eerst vliegen,
en vroeg me af of jullie nog handige tips hebben?

Wat voor tips? Voor wanneer je moet wachten, of ben je bang?

Er is niks bijzonders aan vliegen hoor, maak je niet druk.

Wat handig is om mee te nemen enzo

Niet stressen.
Stop na de security check je ipod/mp3 in je broekzak.
Ga als eerst je koffers afgeven, dan hoef je daar niet mee te sjouwen.
Srry ik heb geen idee wat je bedoelt xD

neem zn reis pilletje, en neem een flesje water mee voor in het vliegtuig.
en tijden opstijgen en landen mag je geen muziek luisteren, maar onder de vliegtocht kan dat wel, dus neem je mp3/mp4/ipod whatever mee (:

neem kauwgom mee voor als je gaat landen

kauwgom of lolly, ipod met muziek, tijdschriften.

of neem kauwgom mee voor het opstijgen! haha.
laat het gewoon allemaal over je heenkomen, dan komt het allemaal wel goed! zorg wel dat je ruim optijd bent, het kan soms nogal lang duren…

god ik ben jaloers op je, ik wil ook weer vliegen, het is zo leuk!

Waarom een pilletje? Dat zou ik alleen doen als je echt ergens last van hebt.

Ehm ik heb neit echt tips. Niet druk om maken. Het is gewoon leuk om te vliegen, niets meer, niets minder.

Misschien oordopjes voor het opstijgen/landen, als je net als ik last hebt van drukverschillen. Verder oppassen met vloeistoffen/messen e.d. in je handbagage. En geniet er gewoon van, het is leuk :’]

Oh, en neem niet per ongeluk een schaar mee in je handbagage. Dat deed ik. En toen werd zo’n vrouw helemaal boos.
FAAL.

Alles wat meer dan 100 ML in je handbagage zit moet je inleveren, dus dat is slim om mee te nemen.

Dankjewel!

je mag wel muziek luisteren hoor, alleen niet bellen, smsen, laptoppen of iets anders waarvoor je antenneding gebruikt : )
en idd veel kauwgom, dat helpt.

ipod / tijdschriften / zorg dat je bij een raampje zit
en als je een langere reis hebt, is het leuk om op die schermpjes voor je een film te kijken, of een serie, of gewoon kijken waar je vliegt haha

ik moest mijn ipod ook uitdoen met stijgen en dalen. ik mocht hem pas weer in nadat die bordjes van de gordel weer uit waren.

Houd er rekening mee dat het fris kan zijn in het vliegtuig. Ik zou een vestje ofzo meenemen.