Tips voor mensen die je waarschijnlijk maar 1x zal ontmoeten

Nogal moeilijke titel, maar dit is wat ik ermee bedoel. Het gebeurt vaak dat je als je bv een naar de stad (of zwembad of 100 andere plekken) gaat écht eens een leuke jongen in de verte ziet en dan heb dat speelse oogcontact, glimlachje, terug oogcontact. En dan loop je voorbij, en dan is het gedaan en zie je die persoon waarschijnlijk nooit meer.
Dat vind ik echt spijtig. Dus heeft iemand van jullie tips om op zo’n persoon af te stappen? Want het is echt bizar als je plots uit het niets die persoon laat stoppen en er een praatje mee gaat maken ofzo. Alvast bedankt! n.n

de weg naar iets vragen bv wat je zei als je naar een plek gaat en dan daarna een praatje aanknopen. misschien is dat een idee

Struikel en val ‘perongeluk’ in zijn armen.

Nee, oké, ik heb geen idee.

Snel praatje en dan Gsm nr vragen.

ik zou het echt niet weten…Ik durf jongens niet zomaar aan te spreken.

upje

Oh, als iemand nu met een meestertip komt, ben ik diegene eeuwig dankbaar
ik heb het één keer gehad
een jongen in de stad, ik werd bijna meteen verliefd xD
als ik hem nog eens zie wil ik iets doen haha

ik weet het zelf ook niet…
ik vind het zo stom en playerig overkomen alsje meteen zen gsm’nummer vraagt… maarja, anders zie je hem nooit meer…
UP :stuck_out_tongue:

God, ja, dat gevoel ken ik :’)

Gewoon tegen hem praten. Of gewoon iets doms vragen wat nergens op slaat. Maarja, zo ben ik gewoon, en het is natuurlijk wel een beetje vreemd als je dat nooit doet, behalve op dat moment xD

FUCK THE SYSTEM

up

het is misschien niet zo bizar als het lijkt, op school kwam er es een jongen naar me toe die ik nog nooit had gesproken heel droog van: hey hoe is het nou met jou? En het was echt super leuk, ik heb het hele uur nog met hem lopen praten haha. Maar ik moet toegeven dat ik ook te schijterig ben om zomaar op iemand af te stappen… zie dit maar als een up x)

Ik heb nu iets soort gelijks x) Ik kom hem wel elke keer tegen op de bus en dan lacht die altijd super blij als ik er ook ben, nu hoop ik eens met hem proberen te praten. Maar ja it isn’t that easy i guess, gelukkig kent een vriend van mij hem ^^
Naja wat ik dus ga uitproberen maandag is gewoon hallo te zeggen en dan vragen hoe die heet (hij staat toch altijd bij mij en die vriend zo maar wat te glimlachen ^^) Al denk ik niet dat ik het zal durven

Gewoon naar hem lachen en hoi zeggen
De volgende keer kun je weer hoi zeggen en misschien iets vragen of een opmerking maken…

dan gaat het denk ik wel vanzelf

maar ik durf zelf echt nooit op iemand af te stappen.

Hmmm ja goed idee :slightly_smiling_face: Je moet toch wel lef hebben vind ik, om zo tegen een onbekende hoi te zeggen x) Het is natuurlijk wel makkelijker als je hem al vaker hebt gezien ofzo denk ik.

ik heb dat echt zo vaak. mensen in de trein waar ik dan al gelijk verliefd op word.
ik word alleen nooit verliefd op mensen die ik ook echt ken.

het lijkt moeilijk,
maar eigenlijk is dat helemaal niet zo toch?

je vraagt gewoon iets van hoelaat het is ofzoo.
dan geeft hij antwoord, en als hij dan niet wegloopt weet jij dat hij wel interesse heeft.
en vraag je of hij hier wel vaker komt ofzo.

het is een idee :’)

naar boven (;

Gewoon op af stappen. Want; ander spijt.
En; wat boeit het of hij het ‘gek’ vind? Hoe zou jij het vinden als er opeens een jongen op je afstapte en een gesprekje met je aanging (oke… verkeerd voorbeeld als het een vieslak is, maar verder is het toch spontaan?)
Je verliest er weinig mee.

@Headwillroll;

gewoon ’ Hoi! Ben jij er ook weer *grijns*’ zeggen.
Als hij ‘eh… ja *walgend gezicht*’ zegt weet je hoe laat het is.
Als ie normaal reageert vraag je hoe z’n weekend was.

Haha ik heb ooit eens een jongen aangesproken in een zwembad, drie jaar geleden ofzo. Maar dat was omdat m’n vriendinnen zeiden dat ik het niet durfde ;p

ik lach altijd naar mensen die ik niet ken :’)
bv als je fietst en dan zie je mensen en dan ja als die je aankijken lach ik gewoon
ik vind het altijd wel leuk als er een jongen op je afstapt en dan praatje maakt haha, maar ja zelf zou ik dat niet snel doen, je maakt dan wel oogcontact en lach een beetje maar de first move zou ik niet snel zetten, wel als ik iets op heb alleen ja dat is geen goede indruk dusja…