tips voor me filmpje?

View My Video

hebben jullie wat tips voor me zang?
ik weet het ben verschrikkelijk verkouden!!! zing normaal veel beter, en haal ook de hogere tonen, maar ben dus erg verkouden.

ennuh weten jullie ook misschien wat leuke liedjes, voor mensen met een betere lage stem? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Misschien iets meer gevoel erin leggen? Maar ik vind het wel heel mooi gezongen (:

x

Vind het ook goed gezongen! Misschien iets meer met ‘power’ zingen? Als je snapt wat ik bedoel haha. En persoonlijk vind ik dat je elk laatste stukje van elke zin een beetje irritant zingt, dat trillen met je stem zegmaar. Misschien dat iets minder? Maar sowieso als je niet meer verkouden bent zing je al wel anders denk ik. Met oefenen kom je er wel hoor! :grinning: En sorry als iemand het echt niet met me eens is ofzo maar deze dingen vielen mij gewoon een beetje op.

Ik vind het niet zo mooi, sorry :confused:
Het begin is wel gewoon zuiver, maar vanaf de eerste “I am beautiful” zing je elk refrein vals. Je zit er een halve toon onder.
Maar qua tips, ik zou proberen wat meer dynamiek erin te brengen. Dus het refrein met meer kracht te zingen, het is nu een beetje vlak.
-x-

Het niet “me filmpje”, maar “mijn filmpje” noemen.

En verder, tja. Ik denk dat we je beter kunnen beoordelen als je nog even wacht tot je verkoudheid over is, want dan kunnen we tenminste over je “goede” stem oordelen.

heel erg bedankt allemaal, en ja het refrein vond ik zelf ook erg slecht, heb ik beter gedaan hoor! haha, enne hebben jullie ook tips qua liedjes voor een lage stem?