Tips voor lols haar dat snel gaat 'hangen'

Hee

Ik draag mijn haar bijna altijd in een staart, maar ik wil mijn haar ook wel eens los dat is eens iets anders! Maar het probleem is dat het snel gaat ‘hangen’. Dan hangt het in van die slierten naar beneden. :rage: Alleen als ik het heb gewassen zit het goed.
Heeft iemand tips? PLEASE HELP ME!!!

xx :couplekiss_man_woman:

Ik heb hetzelfde, mijn haar gaat heel snel slierten. Ik heb geen idee wat je eraan kunt doen, dus zie dit maar als een up.

Misschien hebben ze er bij de kapper een goed spulletje voor?

of regelmatig een borstel door je haar halen? ik weet niet of dat helpt tegen de ‘‘slierten’’

Ik doe er altijd mouse in, beetje haarlak en dan blijft het goed zitten :slightly_smiling_face:

Heb het ook, dus haal er vaak even een borstel doorheen, dan zit het weer ff wat beter. (aa)

^ik zit ook heel de dag met een borstel hierdoor haha. wel slecht voor je haar :c

laagjes laten knippen? beetje haarlak?

ghehe lols :grinning_face_with_smiling_eyes:

OT: ik heb dat ook echt all the time, maar ik vind het niet zo erg, het is gewoon een andere stijl (:

Ik neem mijn haarborstel ook overal mee naar toe, smeer er gladmakende creme in en heatprotect voor mijn tangen. Werkt perfect :slight_smile:

Ik heb daar ook altijd last van, je haar misschien iets korter laten knippen en in laagjes doen geeft meer volume (tenminste dat is bij mij zo) daarnaast gebruik ik af en toe wat creme in mijn haar en kneed ik dat in de wortels van mijn haar terwijl je ondersteboven hangt dan even doorkammen. Dat werkt redelijk bij mij!

Ik ga maandag naar de kapper dan vraag ik wel even. Dan zet ik het ook wel ff in dit topic zodat jullie de tips ook kunnen gebruiken :grinning:

UPPP en ja graag hihi

Heb niet goeie tips gekregen, de beste was: in een ander model laten knippen. heb het nu in laagjes laten knippen wel beter!!

Ik had het ook heel erg, maar ik föhnde en steilde mijn haar toen (bijna elke) dag. Wel met goede bescherming en ook niet echt alles zegmaar, meer mijn pony maarr toch… Nu ben ik daar helemaal mee gestopt, heb mijn haar al een maand niet meer geföhnt, gesteilt, enz. En ik waste het ook bijna elke dag en dat doe ik ook niet meer. Én ik eet nu echt heel gezond, drink heel veel water enz. en ik zie zo veel verschil! Mijn moeder ziet zelfs heel veel verschil! En ja, misschien klinkt het een beetje dom maar ik had dat ook altijd heel erg, dat mijn haar echt van die sprietjes werden zeg maar, en het enige wat echt hielp is gewoon weer kammen, maar daarvan werd het weer pluizig enzo…

Als ik mijn haar niet föhn dan ziet het er echt niet uit. Ik krijg dan van die lelijke golven.