Tips voor lippenstift...

Hoi allemaal!

Ik vind het leuk om af en toe wat lippenstift te dragen, maar het loopt bijna altijd uit op een ramp. Ik had altijd van die goedkope prulletjes, die er zo af waren, dus ik dacht laat ik een keer een wat betere kopen. Nu had ik de L’Oréal Infallible Lipstick gekocht (en later nog een van mijn moeder gekregen).

Ik die gister opgedaan, een grote ramp. Op een deel van mijn lip bleef het eerst niet zitten. Na daar 1000x (voor overdrijven haal ik altijd goede cijfers :wink: ) overheen te zijn gegaan bleef het zitten. Maar de lipstick werd al gauw brokkelig en binnen mum van tijd lag de helft er af (de andere helft zat er nog op, dus het zag er echt niet uit).

Ik heb 'm al een paar keer opgehad en maar 1 keer dat het er mooi uit heeft gezien voor de hele avond…

Iemand tips?

Alvast bedankt!

Je lippen goed scrubben en een lippenbalsem opdoen en half uurtje inlaten trekken! En een lipliner opdoen zodat het er netjes op blijft zitten.

Bedankt! Ik ga het proberen :wink:

Eerst lippenbalsem opsmeren inderdaad. Het merk MAC heeft ook hele goeie lipsticks! (weet niet wat je budget is). Maar die zou je ook uit kunnen proberen.

Ik heb dat ook … Klinkt heel raar maar bij de bigbazar hebben ze lipenstift doe verkleurt na contact met huid… Die zijn bijv blauw of en wordt mooi rood… Die blijven lang en goed zitten bij mij! Ook calvn klein werkt best goed :slightly_smiling_face:

Voor meer antwoorden mag je het vragen in het algemene make-up topic