Tips voor lichte bagage!

hey meiden!

ik ga eind november drie daagjes naar londen met een vriend van me, maar we zaten eigenlijk een beetje met de bagage.
We willen eigenlijk alleen handbagage meenemen, maar dan zit er een limiet op van 10 kg en hij mag 55x40x20 zijn (LxBxH), en ik vroeg me dus af of jullie nog wat tips hebben om zo veel mogelijk spullen mee te nemen met zo min mogelijk kilo’s!

Ik had zelf al 2 dingen bedacht.
ipv grote flessen shampoo, een paar van die testertjes meenemen. van die zakjes die je in tijdschriften kan krijgen enzo. En dan ipv zeep gewoon een beetje van die testertjes overhouden en jezelf daarmee wassen.
En als je samen met iemand gaat, samendoen met de tandpasta.

Misschien weten jullie nog wat tips??

niet zoveel meenemen :astonished:

nee haha ik weet eigk niks. maar je hoeft niet veel mee te nemen iig voor maar drie dagen.

idd geen grote flessen maar ook geen overbodigen spullen (->fohn, stijltang, krultang enz. het is maar voor 3 dagen)

je kleren in vacuumzakken stoppen om ruimte te besparen.

Niet doen,
want dat bespaar je wel ruimte,
maar doordat er meer in past wordt je koffer alleen maar zwaarder xD

Tjah, als je een beetje geld hebt geen eten,shampoo etc meenemen maar gewoon kopen.

En natuurlijk geen overbodige dingen. Dus alleen kleding,camera,mobiel etc en geen nagellak,stijltang,knuffel,spelletjes oid.

als je in een hotel slaapt (lijkt me wel) hebben ze vaak in de badkamer ook shampoo en zeep spulletjes, voorzover ik weet. geen overbodige dingen meenemen!

haha briljant :’-)

misschien gewicht verdelen?

Voor drie dagen heb je drie setjes kleding nodig, schoenen die fijn zitten, eventueel make-up en shampoo etc…

tien kilo is opzich nog best veel bagage voor drie dagen.

je mag zowieso van vloeibare dingen niet meer dan 100 milliliter in een sealed doorzichtig zakje meenemen(In je handbagage dan). Dus grote flessen mogen al niet mee. & de afmetingen van de handbagage mogen ook een beetje afwijken zolang de inhoud niet groter is van 1000 liter geloof ik. Maar dat zal ik ff nakijken in mijn boeken.

Ik ben ook 3 dagen naar Londen geweest met mijn moeder & zusje. Wij hadden zelf 1 koffertje, gewoon als handbagage mee.
Dus ik snap niet wat je allemaal nodig hebt in die paar dagen xD

maar als je nou een paar broeken koopt, kan je dat toch allemaal niet meer mee terugnemen als het allemaal al maar net paste? xD

Kleren over elkaar aan doen.

ja en dan een plastic zakje in je zak doen en ze allemaal weer uitdoen in de wc van het vliegtuig xd

Voor drie dagen is 10kg echt wel haalbaar hoor :slightly_smiling_face:
Zoveel heb je toch niet nodig?
Enkele T-shirts, een reservebroek en misschien een extra paar schoenen en je toilettas + handdoek. En dan kan je maybe nog een boek meedoen voor onderweg en je camera, portefeuille, etc. Maar dat weegt allemaal toch geen 10kg?

Ik ben ook naar Londen geweest voor 3 dagen en ik had redelijk wat mee, maar het woog bij mij 6 kg of zo.

ik zou dat echt niet redden maar 10 kilo meenemen haha

^^ dat is opzich toch nog best veel?

• ik zou trouwens nog wel wat ruimte over houden voor de dingen die je gaat kopen! -

lichte schoenen, bv slippers, en een zwaar paar aan je voeten bijv. laaarzen

Je bent maar 3 dagen weg hea, dus 2 paar schoenen max. strings en dingen los tussen je spullen stoppen.
Ik ging 3 weken met 1 weekendtas op vakantie.
Gewoon klein opvouwen en tussen alles in stoppen.

3 setjes? Ö voor iedere dag nieuwe kleding? Ik zou maar 2 setjes meenemen, denk ik. De kleren die je aanhebt heb je ook nog he?