Tips voor lange benen?

Hoi!
Ik heb zelf lange benen en meestal past maat 34 (in lengte) dus net. Vaak hebben ze deze maten niet in winkels en aangezien mijn breedte 27 is vind ik nooit goede broeken.
Na veel winkels af te hebben gestruind zou ik misschien beter broeken kunnen bestellen maar ik weet eigenlijk niet een goede site daarvoor.
Heeft iemand ervaring met boohoo.com?
Sowieso vind ik het heel fijn om wat herkenning te krijgen aangezien mijn vriendinnen zo’n beetje iedere broek perfect passen haha! Alvast bedankt :relaxed::relaxed:

Bij h&m,only hebben ze wel 27/34 en bij primark hebben ze ook ‘long’ broeken.

Jaaa alleen jammer genoeg pas ik de broeken van primark niet. En jammer genoeg heeft h&m geen 27/34, heb ze nog nooit in winkel gezien en ook niet op site. Bij only zal ik snel eens kijken! Bedankt voor je tip :slightly_smiling_face:

Ik heb 28/34. Zoals Koala al zei, ik slaag vaak bij H&M en Only. En bij de Primark heb ik afgelopen week een broek gekocht die ook nét lang genoeg is!

Subdued heeft wel goede broeken :slightly_smiling_face:. Ze zijn smal en de kleinste maat is 32 die dan overeen komt met 30 ofzo, dus als je dan maat 36 neemt is het wel goed smal maar wel lang, als je me snapt haha, misschien wel iets? Ze hebben een winkel in Amsterdam! (Ook in Brussel en Antwerpen!)

Oh wat vervelend! Dacht dat h&m ook 27/34 had maar lengtemaat 34 begint inderdaad pas bij 28…

Ik heb ook die maat en inderdaad de broeken van Primark in long passen mij wel en ook de Ridley jeans van Asos vind ik heel fijn.

hey,

ik heb daar ook last van maat 28 en 34 die maar net past maar niet echt mooi zit in de lengte.
ik heb gehoord dat G-star winkels wel lange broeken hebben, maar zelf heb ik er nog geen ervaring mee.
hopelijk weet iemand inderdaad nog een goed site.
veel succes met het vinden van een goede site.
xx

Ja echt jammer! Ik pas 28/34 een soortvan, maar eigenlijk sluit het niet zo mooi aan dus wil graag een 27/34 broek.

Dankjewel! En ja heb precies hetzelfde als jij met maten!

Misschien moet ik daar eens kijken, dankjewel!!

Welke maat bestel je bij de asos broek?

UK 8 Long, 25/34 of 26/34 (ligt eraan of je bij bovenstukjes maat 34 hebt of 36).

Iemand met hetzelfde probleem!! *hugs* Ik pas echter wel met gemak in lengtemaat 34. Die is precies goed :slightly_smiling_face:
Ik haal meestal broeken via Jeans Center, of een andere jeans winkel, daar hebben meestal wel van die ‘lastige’ maten.

Bij mij is 34 t ook altijd net niet, heb eigenlijk 36 nodig. Zie je jammer genoeg maar weinig…

ik heb 30/34
i feel ur struggle

Cheap monday! Ze zitten geweldig en hebben verschilldende kleine maten met lengte 34

Ik heb 25/32(Spillebenen dus) en koop altijd mn broeken bij de h&m! :slightly_smiling_face:

jaa, ik heb wel naja ‘ervaring’ met boohoo.com, had een onesie gekocht daar en is gewoon goed gegaan enzo goed geleverd idk of je hierom vroeg fso mja

http://www.prettytall.com/webshop/

lengte 36 soms 38 en smallere maten. hier haal ik altijd mijn broeken.
bij de newlook heb je voor ongeveer 20-30 euro een broek, bij de topshop rond de 50 bij de pretty tall liggen de prijzen iets hoger. topshop en prettytall hebben ongeveer dezelfde kwaliteit hoewel pretty tall iets meer keuze heeft,