Tips voor lange afstandsrelaties ?

Hoi hoi,
ik ben gister ochtend terug van een camping waar ik 6 weken op heb gewerkt, (in Frankrijk) en daar werkte ook mijn vriend waar ik nu 5 weken mee heb.
We houden echt heel erg veel van elkaar, het probleem is dat ik in Frankrijk woon, en hij in Nederland, en we elkaar nu dus alleen tijdens vakanties kunnen zien, wat dus over 9 weken pas is. Ik heb het er ongeloofelijk moeilijk mee, en ik mis hem zo erg, en hij mij ook, ik zit nu al sinds gisterochtend alleen maar te huilen …

Heeft er iemand tips om het wat minder moeilijk te maken? We hebben alle 2 skype, maar nu ga ik volgende week naar Bordeaux op kamers, en daar heb ik geen Internet … :’(

En uitmaken is geen optie voor ons, dus dat hoef je niet te zeggen =), en ik kan ook niet naar Nederland verhuizen ivm mijn studie, en voor hem is het hetzelfde …

Alvast erg bedankt ! xx

kan je niet een weekendje naar hem toe gaan?

Tja, dat kan mischien ook wel, het probleem is dat het wel echt erg ver is … :s

En met de trein is ook erg duur … maar ik zal er zeker over nadenken …

ja dat zal vast wel duur zijn maar je hebt heter vast wel voor over! haha
xxxx

Ik heb ook zoiets.
Ik woon in het uiterste westen van belgië, mijn vriend in het uiterste oosten van belgië. België is nu niet zo groot, maar ja, het is toch een eindje weg.

Ik zie hem elk weekend. Hij komt een weekend naar mij, dan ik een weekend naar hem, … en zo telkens verder. Zo zie ik hem elke week. -is wel wat reizen, maar je kan schoolwerk etc doen in de trein…-

Ja, ik heb het zeker voor hem over, het probleem is dat ik het niet heb … :S
Maar waar kun je zien hoe duur het is? Iig dankjewel

@xLausa, ohja, da’s ook lastig, ga je met de trein ?

Ja, gezien het ook maar om de 2 weken is valt het al bij al wel mee. Kwa kosten dan toch. Hier bestaat iets zoals een go pass voor jongeren. Heel goedkoop treinreizen.

Volgens mij kan je via de treinwebsite (bij ons is dat b-rail, weet niet in nl) kijken hoeveel een ritje kost.

tja, ik werk niet, dus dat scheelt wel, heb ik geen tijd voor … :S drukke school!

Maar ik ga dan van Frankrijk naar Nederland… Dus dat is wel een stuk duurder ook, paar honderd euro mischien wel … :S

je kan misschien met de bus eens een weekendje gaan. is altijd wel een eindje op de bus zitten, maar is veel goedkoper dan trein ed (zeker wanneer je op tijd boekt)… en bus is vaak rechtstreeks :slightly_smiling_face:
http://www.eurolines.nl/

voor de rest: zorg dat hij vertrouwen tussen jullie beiden goed zit. en als je beiden gemotiveerd bent om zulke relatie aan te gaan, kan het zeker goed slagen hoor.

je kan bij ns ook 40% kortingskaarten kopen, ik weet alleen niet of dat ook voor internationale reizen geldt.