Tips voor krullend haar.

Mischien echt een stomme vraag maar heeft er iemand tips?Ik heb bruin krullend haar wat net over mijn schouders valt heeft iemand mischien leuke tips voor mijn haar want ik stijl het namelijk elke dag en mijn haar is in 3jaar tijd een stuk dunner geworden.

xoxo

Niet stijlen. Wat voor tips moeten we je geven? Hoe je het moet verzorgen, hoe je het moet opsteken of wat?

tips hoe ik mijn haar kan dragen. (:

als eerste zou ik zeggen, niet meer stijlen.
misschien een leuk haarbandje, of een strakke hoge staart.
of opsteken en dat er dan een paar krullen eruit hangen.

ik laat het gewoon lekker los en krullen, ook doe ik wel eens aan allebei de kanten van mijn haar een plukje van voor met een speldje naar achteren. perfecte krul van andrelon is erg fijn voor krullend haar en ruikt ook lekker. doe dit na het douchen in de haar en laat het opdrogen!

Dan heb ik zelf ook even een vraagje, nu hier toch al een topic voor geopend is. Hoe knippen jullie het in model? Gewoon wat laagjes? Want soms word ik echt chaggi van mijn haar. :’) Dan wil het gewoon niet zitten.

Ik zit echt een beetje tussen stijl haar en krullen in. Met duidelijke krullen en wat golven. Maar soms heb ik ook weer nauwelijks krullen. En als de punten kapot zijn krijg je het pas met heel veel moeite goed zittend. Erger me soms gewoon dood aan mijn haar. Steil, pluisvrij en zacht haar leek me altijd al het meest praktisch.

Ik heb zelf krullen maar heb het heel soms los, tijdens uitgaan want dat staat toch aantrekkelijker dan als je het vast in een knot etc. hebt haha.
Zelf als ik het los heb zorg ik er voor dat het goed opdroogd enso, want mijn haar pluist dus heel snel, en daar irriteer ik me echt heel erg aan als ik dat heb.

Tegen pluis moet je sowieso geen laagjes hebben! die heb je van jezelf door je krullen al, ik heb alleen het aan de voorkanten wat schuin na beneden laten knippen, waardoor het toch niet helemaal recht valt!

Sowieso niet iederedag je haar doorbostelen, maar met je vingers doen. En stijlen van tijd tot tijd, ik heb het een jaar gedaan maar het brak helemaal af, en hoe korter (bij mij) hoe lelijker en vervelender het is.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, als je nog vragen hebt misschien kan ik ze wel beantwoorden (ben echt een krullenkop) haha

xx

Ik zou het gewoon lekker los laten hangen of het opsteken !!

Ik heb mijn haar gewoon in lagen, niet te korte, want dan staat mijn haar letterlijk overeind.
Ik draag eigenlijk altijd een knotje, maar mijn hoofdhuid is nu ongelooflijk gevoelig, en ik heb last van haaruitval, maar daarvan weet ik de oorzaak niet.

Opsteken vind ik mooi bij krulletjes.

Ik heb mijn haar altijd los, maar ik heb ook problemen dat het er soms gewoon niet uit ziet~

ik heb ook krullend haar en laat het meestal los, er bestaan ook wel goeie productjes voor krullend haar :slightly_smiling_face: maar ik stijl het nooit want het is heel slecht voor je haar en het staat mij gewoon niet x

ik zou het niet meer stijlen.
Af en toe stijlen kan wel maar niet te vaak, dan zakken je krullen eruit.
en misschien kun je er wat moes in doen, en een knipje in ofzo ?

Ik heb wel een vraagje voor jou! Ik heb namelijk ook hele erge krullen, maar van dat pluizen word ik helemaal gek. Verzorg jij je krullen op een speciale manier zodat ze mooi zitten? Bijvoorbeeld speciale shampoo/conditioner/mousse voor erna?
liefsx

Ik heb ook krullen en iedereen vind ze thank god altijd super mooi. Ook omdat ik er voor zorg dat ze niet echt pluizen. Ik knip mijn haar niet echt in laagjes maar ook niet op 1 lengte, ben altijd bij dezelfde kapper en die weet gewoon precies hoe ik het wil. Ik douche iedere dag als ik mijn haar los wil en dan gebruik ik shampoo en conditioner van John Frieda. Ik maak het een beetje droog met een handdoek en doe er dan serum in van John Frieda of spul van de kapper. Daarna wat mousse, en natuurlijk op laten drogen :slightly_smiling_face: