tips voor kissable lips.

carmex

Stel jij hebt een koortslip en je smeert er vaseline op. Dan dip je, laten we zeggen 3 keer in dat potje. Dan komen die bacterien toch in dat potje? En geloof me, er zitten altijd bacterien aan je vingers, dus eigenlijk zijn ze altijd “vies”. En er komt ook van alles in als dat potje alleen al openstaat, hoewel dat bij alles is natuurlijk. Bij een lipstick kan je makkelijk het bovenste laagje eraf schrapen, maar bij een potje niet.

Jeee :'3

uppp

En ik heb bijna altijd zachte lippen ^^

Dat is waar ja! :slightly_smiling_face:

dankjulliewel<3

Een paar keer in de week je lippen borstelen met een oude tandenborstel. Daardoor worden dode celletjes verwijderd. Daarna voelen je lippen een beetje tintelend aan, en zijn ze rood. Smeer er dan vaseline of lipbalsem (Labello) op, en laat het gewoon intrekken. Wat ik doe, is gewoon constant ingesmeerd hebben.

Rosebud’s Salve

Ik was vorig jaar echt SUPER verslaafd aan labello, had er altijd in me tas 3/4 en deed het elk lesuur op, en thuis ook constant. toen ging ik op vakantie, en ik had er geen want ik d8 ik koop het daar wel. ben toen afgekickt :grinning:.

Je kan scrub maken van suiker en honing, ik heb er een van lush met bubblegum smaak, maar ik vind het echt geen aanrader(super droog), en je kan ook voor je gaat slapen je lippen met creme insmeren( daar kan je niet verslaafd aan worden :grinning:), en de tandenborstel truck of course

Ik gebruik lekker altijd labello!
Ik zweer erbij :slightly_smiling_face:

ik heb say yes to carrots :slightly_smiling_face: