tips voor kissable lips.

heeft iemand misschien tips voor supermooie verzorgde lippen?
xxx

Regelmatig scrubben en af en toe een lippenbalsem. Geen labello, raak je verslaafd aan (tenminste, dat had ik). En pas op met die uit potjes, daar kan je op ten duur koortslippen van krijgen (had ik met mijn Vaseline Rosy Lips).

Ik gebruik elke avond voordat ik ga slapen vasaline, en soms scrubben (kan met oude tandenborstel)

dankjewel(L)
heeft iemand misschien nog meer tips of zit iemand met hetzelfde probleem?

Wil ik ook wel weten:’)
Wat al die shit zoals lipgloss & lippenstift drogen m’n lippen van uit.

Ik follow je op tumblr :’)

met welk probleem?

Scrubben en lippenbalsem.
Ik gebruikte ook Vaseline Rosy Lips maar nu ik Rosebud Salve toch gebruik vind ik hem veel beter.

Lipgloss is idd slecht voor je lippen, maar je hebt ook echt verzorgende lippenstift. Heb er eentje van shiseido waar je lippen heerlijk zacht van worden.

ik doe labello op en soms gewoon vaseline.
en eens per week scrub ik ze en dan smeer ik er erna vaseline op.

ik scrub altijd alle losse velletjes eraf met een tandenborstel, worden ze ook iets voller en zachter van. dan een heeel klein beetje labello en dan lipgloss erover als je wil. je hebt ook van die lipgloss in een tubetje van labello, die heeft een beetje een kleurtje maar verzorgt ook goed. deze:

http://www.thelittleblackdress.nl/beauty/lipgloss1.jpg

ik heb zelf de rechtse. ik moet er wel bijzeggen dat je daar ook niet teveel erop moet doen want echt alles blijft eraan plakken, of je nou aan het eten bent of er waait een haartje in je gezicht ofzo. maargoed een dun laagje is te doen hoor ^^

http://www.thelittleblackdress.nl/beauty/lipgloss.html
hier vind je trouwens meer verzorgende lipglossen/lippenstiften.
succes!

Je kan van vaseline toch alleen een koortslip krijgen als je met vieze vingers in het potje hebt gezeten, neem ik aan?

bij de etos heb je potjes met verschillende smaken, cocos, vanille, mixed berry, aardbei enz. ze kosten 2,50 en ze zijn echt super lekker en verzorgend :grinning:

EDIT: ohjaa en chocolade :slightly_smiling_face:

Ik gebruik altijd 8 Hour Cream van E. Arden, ruikt misschien niet echt lekker maar je lippen worden wel super zacht :grinning:

ik gebruik niks en mijn lippen zijn gwn zacht,
aan labello raak je verslaafd niet doen dus !
dat had mn zus trouwens.

Even dom vraagje;
heb je dan lipscrub nodig? en hoe doe je dat enzo? :blush:

I <3 VASELINE.

Labello ben ik nooit aan verslaafd geraakt :slightly_smiling_face: en het blijft prettig.

Overigens… de beste tip voor kissable lips is zoenen. Echt waar. Na een beetje zoenen met mijn vriendje zijn mijn lippen heerlijk zacht.

je kan scrubben door met een tandenborstel over je lippen te gaan, maar ook zo:

Honing nemen, daar wat vaseline bij doen, en dan 2 theelepeltjes met suiker! Over je lippen smeren en wat scrubben. En je kan het nog op eten ook :slightly_smiling_face:

ik zweer bij carmex !
het ruikt naar dettol (dat desinfecterende spul bij de dierenarts)
but, hij is zoooo geweldig, ik wist niet dat er een lipbalm bestond die gewoon heerlijk aanvoelt.