tips voor huiswerk maken beter doen?

haii, mijn instelling om huiswek te maken is nou niet echt optimaal. Ik heb verder niet gezocht in het forum dus niet boos worden als dit topic er al is. excuseer me daarvoor. Maar heeft iemand van jullie tips om het leuker te maken om eraan te beginnen? een beloning helpt niet echt… bedankt alvast. xxxxxxxxxxxx

waarom zoek je dan niet als je weet dat er mensen zijn die boos kunnen worden xd

nou, omdat ik niet precies weet om hoe te zoeken, …:$$ en ik heb niet zoveel tijd om door te spitten. sorry!

ga naar huiswerkklas.

goed idee, zal er eens naar kijken!

Wat ik soms doe: tegen mezelf zeggen dat ik huiswerk móét maken als ik thuis kom en daarna pas leuke dingen mag doen. Dus thuiskomen en gelijk aan mijn huiswerk beginnen in plaats van eerst tv kijken/computeren etc. Kan soms wel helpen.

respect. ik zeg het ook altijd, heb nu nog niks gedaan… kstel het altijd uit …

Huiswerk wordt nooit echt leuk…
Belonen kan… Iedergeval moet je zorgen dat je niet afgeleid kan worden door tv,mobiel, internet etc…

Veder heb je niet veel aan mii advies, want ik ben ook iemand die vaak uitstelt.

hhaha, je hebt eigenlijk wel gelijk. naja, zal toch maar eens gaan leren frans, en maken van verzorging… bleh! EN geschiedenis… zo niet tof!

Ojah, ik neem aan dat je nog op de middelbare school zit.
Maak dan als ik je tussenuren hebt huiswerk, kan je ook hulp vragen aan klasgenoten of samenwerken.
En proberen zoveel mogelijk te maken in de lessen en alles goed volgen.
Meestal zorgt goed luisteren in de les ervoor dat je ook het huiswerk beter begrijpt en dus sneller af kan zijn met het maken ervan.

Ojah GS is echt de grootste afleider…
Ik denk dat er heel veel meisjes vaak genoeg op Girlscene zitten terwijl ze eigenlijk huiswerk moeten maken/of moeten leren… xD

[i]JAAAAA. xd zoveel dingen te lezen :$$

en ja ik zit nog op de middebare, maar ik heb geen tussenuren zwaar irritant. maarja, kga nu echt beginnen :stuck_out_tongue:[/i]

dat heb ik ook altijd,
maar je moet een soort van doel hebben.
maar als ik nu m’n best niet doe ik gewoon niet overga,
en dat helpt wel voor je motivatie (:

dankjullie wel, heeft geholpen heb netjes mijn huiswerk af goed hea. ^^