Tips voor het inpakken van je tas.

Ik ga vanmiddag naar Berlijn maar ik wil veel te veel meenemen, heeft er iemand tips?

voor hoe lang ga je? en voor de rest gewoon makkelijk te combineren kleding meenemen :slightly_smiling_face: en niet te veel verschillende laagjes, dat spaart ook ruimte. dus als je een trui meeneemt ipv een vest en shirtje.

ik heb ooit de tip gekregen dat je kleding moet oprollen, dat zorgt er ook voor dat het niet kreukt ^^ En sokken in je schoenen, dat scheelt ook weer ruimte. De rest weet ik niet meer xD
Het enige was dat je zelf ook zoveel mogelijk dingen aandoen ^^ ik zie je al zitten, helemaal ingepakt, geintje ^^ Veel plezier!

je kleding die je het snelst nodig hebt bovenop leggen, anders moet je heel de koffer doorrommelen en dan is het gelijk weer een grote zooi :slightly_smiling_face:

ja heeeel netjes opvouwen/oprollen. maar ja om het op te rollen moet je het meestal toch eerste opvouwen ;p sokken enzo in je schoenen

stop het in een vuilniszak en zet dan de stofzuiger erop, die zuigt al de lucht eruit en zo kan je heeel veel meenemen haha. maarja dan moet je ook een stofzuiger bij de hand hebben als je weer terug alles in je koffer moet stoppen :’)

haha hee dat is wel slim

Je moet niet alles mooi op stapeltjes leggen, maar door elkaar. Dat bespaart plaats. :slightly_smiling_face:
Want anders komen er “vrije” ruimtes tussen je stapeltjes, waar je niets tussen kan steken.

Kleding oprollen.

Gewoon lijstjes maken met wat écht noodzakelijk is om me te nemen en de rest thuis laten. En verder gewoon netjes opvouwen en waar nog ruimte zit gewoon nog wat tussen proppen.

kleding stapelen, en de lege ruimtes ertussen opvullen met ondergoed, sokken en andere kleine dingen.
handdoeken enz. oprollen.