Tips voor haar los dragen

Haii meiden, en ja weer een topic haha.

Ik heb altijd al mijn haar in een strakke paardenstaart gedragen en af en toe met een plukje los. Maar ik wil ook gewoon mijn haar los naar school en buiten dragen, maar mijn haar is erg pluizig! Ik heb het al een keer geprobeerd, maar mijn haar was erg pluizig en op een gegeven moment moest ik het toch even vast doen. Ik gebruik al anti pluis shampoo, conditioner een een kruidvat haarmasker, zo’n goedkope. ‘S avonds draag ik een vlecht dus ook als mijn haar nat is, slaap ik gewoon met een vlecht. Het pluizen is minder maar alsnog gewoon pluizig. Hebben jullie misschien meer tips? Ik kam trouwens mijn haar met een plastic kam, ik wil ook niet te duur uitkomen.

Ik zou dan toch eens een borstel overwegen. Met een plastic kam lijkt mij dat je haar statisch wordt. En ik denk ook niet met nat haar gaan slapen, ik deed vaak juist mijn haar in vlechten, zodat het de volgende de een slag in zat en dan is het vaak ook wat pluiziger

1 like

En als ik een houten kam zou gaan kopen? Ik zie op internet dat een vlecht kan helpen.

misschien heb ik een tip. ik had dit vroeger namelijk ook.

heb je kaarsrecht stijl haar? want ik kwam er rond mijn 15e achter dat ik eigenlijk krullen heb en ben vanaf toen gestopt met mijn haar borstelen en kammen wanneer het droog is.

ik kam het alleen snel voordat ik ga douchen. want wanneer ik mijn haar borstel of kam krijg ik ook echt enorm pluizig haar en is het bijna een afro.

verder heb ik weleens gelezen dat het slecht voor je haar is om ermee te slapen wanneer het nat is en je kan het beste een satijnen kussensloop aanschaffen. dit heb ik zelf niet dus ik weet niet of het echt werkt. maar misschien helpt het jou :slight_smile:

als laatste doe ik zelf altijd een vlecht of knot of staart in wanneer ik ga fietsen buiten. want door de wind wordt het bij mij ook erg pluizig.

hele bijbel aan tekst, sorry, hoop dat je er wat aan had :):slight_smile:

1 like