tips voor haar in de zomer ?

ik heb heel dik lang haar en in de zomer en als ik ga zwemmen zit het echt heel erg in de weg
staart en vlecht kan natuurlijk wel maar ik dacht misschien weten jullie nog een leuk kapsel voor als ik een duik in het zwembad wil nemen? :slightly_smiling_face:

Vandaag was er een leuk artikel over een knoop in je haar:
http://www.girlscene.nl/b…i/how-to_haar_in_de_knoop

Ik heb eigenlijk hetzelfde haar als jou:), ik doe altijd gewoon een hoge knot in, ik vindt het hartsikke fijn zitten:)! ( Zorg er alleen wel voor dat het niet in de knoop gaat zitten )!

jaa haha dat is echt een hel als je haar in de knoop komt eh ;o

Haha jaah, en of dat een hel is;), Ik moest een keer mijn elastiekje dus doorknippen,… ging er een pluk haar mee -.-

dat heb ik ook eens gehad jaa ;o

Of een badmuts, ik heb ook lang dik haar, en heb vorige zomer in Italie met een badmust gezwommen omdat het daar verplicht is, maar eigenlijk heel handig :stuck_out_tongue:

ik maak een Franse vlecht en prop het stuk dat onder mijn hoofd hangt dan onder het ingevlochten stuk… Dan heb je geen last van haar dat over je rug schuurt, dat vind ik zelf heel irritant nl!

Uhhmm ik wel vaker een knot vlecht wat bij mij dan ooh heel handig is aangezien ik laagjes heb id dit : de twisted updo
I eindig dan op het laatste met een knot vlecht of staart.

Een vlecht maken en die dan als een knot indraaien. Dan blijft het goed bij elkaar zitten.
En anders gewoon een knot bovenop je hoofd, dat doe ik meestal.