Tips voor goede laarzen?

Iemand tips om goede laarzen te vinden?
Ik heb al verschillende winkels afgelopen maar nergens vind ik goede laarzen…
Mijn kuiten zijn nogal kort en dik, waardoor al die laarzen met een rits niet passen :frowning_face: en ik zou zó graag eens lange laarzen hebben!
Dus als iemand toevallig goede laarzen weet, let me know! Je zou me ongelooflijk helpen :slightly_smiling_face:

Ik weet niet wat je budget is, maar ik zou je aanraden naar een wat duurdere schoenzaak te gaan, daar is vaak wel personeel wat je goed adviseren kan!

Vaak hebben de goedkope schoenenwinkels zoals Scapino en Schoenenreus laarzen die een stukje elastiek hebben aan de zijkant, waardoor de laars een beetje rekbaar is en ook past met wat dikkere kuiten. Misschien is dat een ideetje?

ik zweer bij Shabbies (en mijn kuiten zijn ook niet de slankste)

Sommige schoenenwinkels (oa dolcis) kunnen laarzen vaak een beetje oprekken.

Ik heb een beetje hetzelfde probleem als jij, maar vorig jaar heb ik hele mooie laarzen van Steve Madden (Madden Girl) gekocht bij de Dolcis. Grijze, hoge laarzen met hak en met een mooie gouden rits aan de achterkant. Mijn kuiten zijn ook best aanwezig, maar de laarzen passen prima.
Misschien even bij de Dolcis naar binnen lopen dus? :slight_smile: En ik denk dat ze in andere ‘betere’ schoenenwinkels ook wel geschikte laarzen voor jou hebben.

veterlaarsjes? dan kun je ze nog strikken

Bedankt voor de tips! Zal eens een paar dingen bekijken :slightly_smiling_face: