Tips voor glanzend haa?

Hi allemaal!
Mijn haar is altijd zo zo zo droog en pluizig waardoor het echt ontploft! En daardoor is het niet glanzend! Ik wil zo graag dat haar dat die modellen op de shampoo’s altijd hebben! :frowning_face: Zo glanzend en gewoon stijl. Dreamm!! Maarja, of dat ooit gaat gebeuren… :frowning_face:
Heeft iemand tips? Of een product dat echt zou helpen?

Hey,

Ik heb ook super droog en pluizig haar. Wat bij mij heel erg helpt is mijn haar wassen met producten die bedoelt zijn voor droog en pluizig haar. Ik gebruik al een tijdje producten uit de Oil en Care lijn van Andrélon en ze zijn heel fijn. Dus die beveel ik zeker aan.
En wat bij mij ook heel erg helpt is alleen mijn haar borstelen als het nat is, dus niet als het droog is. Daarom slaap ik ook altijd met een vlecht. Dan hoef ik alleen maar 's ochtends even met mijn vingers door mijn haar en dan is mijn haar uit de klit.
En als laatste: wees super lief voor je haar. Behandel het alsof het goud is. Je haar kan echt snel beschadigt raken en daar wordt het alleen nog maar pluiziger en droger van.

x

Dankjee! Heb er veel van gehoord, morgen even naar de winkel gaan dan maar :slightly_smiling_face:)

you try GKhair Serum

Ik gebruik Andrélon Glans & Care, zowel de shampoo als de conditioner. Mijn haar heeft van zichzelf al wat glans maar met dit ietsjes meer. Wie weet werkt het ook voor jou.

Ik gebruik altijd de dove variant met conditioner,

op de reclames met haar krijgen ze het zo glanzend door het meer dan 50x achter elkaar te wassen lol, misschien kun je dat proberen