hoi! ik was laatst ff googlen en toen vond ik een ontzettend goede tip voor het witter maken van geligeof oranje nagels! ik heb er zelf erg last van en het heeft echt geholpen! zo doe je het:
pak een bakje met warm water. doe er 3 druppeltjes citroensap bij. doe er ook flink wat tandpasta bij. doe nu ook nog een beetje van dat omspoelspul voor na het tandenpoetsen erbij. ga in de douche/bad staan. pak een watje en ‘roer’ het door elkaar heen tot je een soort mengsel krijgt. smeer het nu,met het watje over je tenen ov handnagels. doe dit ongeveer 1 minuut. probeer daarna per voet/hand nog even 1 minuut erin te ‘weken’. gooi het overgebleven ‘water’ over je voeten of handen heen. spoel het nu af met warm of koud water(als je in de douche staat, doe het dan met de douchekop). droog je handen/voeten nu af met een zachte handdoek. smeer nu wat creme op je nagels of gebruik een speciale voedende nagellak.even laten drogen of in laten trekken en kijk nu eens naar je nagels! Bij mij zijn ze al een stuk witter geworden! ik ga het gelijk hierna nog eens doen!
ik hoop dat jullie wat aan deze tip hadden stuuur fff reactie of het bij jullie werkt…