Tips voor feest?

Hoi allemaal,
ik word 9 juli 16 en ik ben dan geslaagd. ik mag van mijn vader en moeder een groot feest geven met een thema. Ik heb het thema, tropisch hawaii strand achtig gekozen. maar mijn vraag is dus;;
wat voor dingen kun je allemaal doen?
wat voor hapjes? speciale drankjes?
wat doe je aan?
versieringen?
please tips![a]
xkusjes

cocktails

Ja eh jij kiest het thema :stuck_out_tongue:

Nou je kunt in badkleding gaan, vind het zelf niet zo’n goed idee, of gewoon dingen die je in de zomer aan zou doen.
En eh, van die vreselijke bloemenkettingdingen?

Dan maak je fruitcocktails met veel kleur en dan ziet het er meteen al leuker uit. Nog wat dingen dat met fruit etc te maken heeft; frisse kleuren gebruiken enzo.

ik haat dat thema echt.
Maar, maak lekkere fruitcocktails, smoothies etc, van die spies dingen met fruitjes enzo. (:

idd, ik haat thema’s trouwens sws op feesten.

Fruitcocktails en smoothies inderdaad, ananassen, fruit (ok, dus gewoon wat Milket zei).

En ik weet niet hoeveel mensen er komen, maar je kunt van die hawaii rokjes uitdelen :’). Of iedereen zo’n bloemenslinger geven. En neppalbomen huren.

En natuuuurlijk moet je met iedereen die… hoela hoela dans ofzo doen :’).
En kokosmelk! En gewoon kokosnoot, als hapje. Ik vind het echt heel lekker :’). Geweun bij de supermarkt, als het goed is liggen daar genoeg kokosnoten.

Uhm… je kunt, als je er veel geld voor over hebt, het gebouw (of is het buiten?) waar je het feest houdt vullen met zand en dan die palmbomen erop zetten en opblaasbadjes neerzetten :’).

Omijngod! wat toevallig! ik word 18 juni 16 & dan ga ik ook (hopelijk) slagen! en nog toevalliger; ik wil ook samen met een vriendin dan een “sweet sixteen” houden en met het thema " strand, beach, hawaii" !!
ik ga dit topic dus heeeeel goed in de gaten houden!

Mijn lijstje:
wij doen allebei zo’n hawaii ketting om, en we willen ook zo’n rokje
verder willen we cocktails en vruchtensapjes, en als ‘snacks’ allemaal fruit ( stukje ananas, appel, aardbeien, druiven etc)

Veel plezier en succes! XXX

oh je kunt ook limbodansen :’)

Je kan ook kokosnoten als versiering neerleggen bij de hapjestafel ofzoiets, en dan aan je beste vriendinnen eentje meegeven aan het eind, ben je daar ook meteen vanaf! (wel 1 voor jezelf bewaren he?):grin:

Zand? :D

up

hoe heet dat ookalweer. onder zo’n stok door lopen,…

sorry,maarhetisweleenbeetjezo’nsaaistandaartthema…

Zand in de kamer, coctails (ik heb zo’n blik met 50 coctail recepten haha), parasol, kleedje.
Zoek op google: hawaii en kijk wat er allemaal mee te maken heeft.
x x x

limbo dansen toch?

kent er iemand ook tropische nummers? Ik geef ook een hawaii feestje, we hebben een cocktailbar gehuurd, en we hebben al slingers, hulahoops, limbo stok en alle versieringen ook het zwembad gaat open en er worden kilo’s zand gestort! maar nu nog muziek, wie kent er (uptempo) nummers met een beetje tropische muziek?

Guillermo & Tropical Danny - Toppertje :grinning:

palmbomen, zand op de grond gooien, van dat ene bier kom even niet meer op de naam, cocktails uhh van alles.

ze hadden laatst een keer zo’n feestje bij mij in de kroeg en toen hadden ze allemaal zand op de vloer gestrooid. echt smerig dat alles werd. maar er werden wel gratis ijsjes uitgedeeld(A)

Opblaaspalmbomen

rieten parasol en indderdaad palmbomen en zand op de grond en van die tropische muziek bijvoorbeeld als iedereen komt… en daarna gewoon normale muziek die je zelf leuk vind. cocktails, en als je dat zand op de grond legt surfborden in het zand leggen! en doe iets met water!! succes met je feestje!!

Ik hou echt niet van thema feestjes, maar idd alles wat hier genoemd is.