Tips voor eerste afspraakje

Heey!

Ik heb een afspraakje gemaakt met een jongen die ik wel leuk vind. Hij komt bij me thuis, en dan gaan we samen muziek maken. (Dezelfde hobby^^)
Maar hebben jullie nog een paar goede tips voor mij? Of ideeën voor wat we nog meer kunnen doen? En wat standaard gespreksonderwerpen voor als het stilvalt?

Xxx

Iemand?

`Ga aan de slag &maak een liedje, als hij er dan is kan je hem voor hem spelen &zingen :slightly_smiling_face: das altijd lief.

`Ga samen naar een parkje ofso, beetje romantiesch plekje opzoeken, en ga picnikken.

`Ga naad de bios, probeer erachter te komen waar hij van houd.

`Maak samen gekke foto’s, dat is gezellig & je hebt leuke herinneringen.

:flushed: x

Hij houdt niet van films… en hoe begin je met het maken van foto’s zegmaar? Zeg je dan gewoon: hé! laten we een foto gaan maken… Dat lijkt me een beetje awkward weet je… :stuck_out_tongue:

Als het mooi weer is kun je ook zwemmen of naar het strand?

Dr is helaas geen strandje ofzoiets hier in de buurt, twas wel een goed idee geweest…

picknicken met bv gitaar mee. en idd gewoon zeggen : zullen we een foto maken, zodat we een herinnering hebben ? :slightly_smiling_face:
succes, enne kijk ook maar bij het eerste date topic

heee, ik ken je gevoel!

een jongen die mij leuk vindt, wil naar de bioscoop met mij

maar ik weet dus niet of ik hem leuk vind of niet…

en het wordt dan sws heel awkward waar ik heel slecht tegen kan:(

tips iemand?

Gewoon ineens je telefoon pakken en say chease :kissing:

‘cheese’
ot; een beetje moeite doen en wat oudere topics doorspitten kan ook érg goed van pas komen