Tips voor een speurtocht in het bos (voor volwassenen)

Hallo allemaal :slightly_smiling_face:

Ik word in november negentien en ben van plan het te vieren met mijn 24 beste vrienden. Waar ik zelf wel van een behoorlijke dosis humor houd, kreeg ik vanmiddag ineens een hilarische ingeving: ik organiseer een speurtocht in het bos (in het donker) waar uiteindelijk iedereen bij elkaar komt om daarna lekker wat te drinken en uit te gaan.

De route uitstippelen enzo wordt geen probleem! Ik ben eigenlijk alleen nog op zoek naar grappige en leuke opdrachten. Of dingen die de speurtocht leuker maken naast opdrachten. Kortom: I need inspiration!

Ik dacht zelf al aan de mensen opdelen in vier groepjes van 6 man, en dat elk groepje een ‘eigen’ route loopt die aangegeven wordt met kleuren (slingers ofzo aan bomen vastmaken).

Hoop dat jullie nog wat leuke ideeën voor mij hebben!

Iemand ‘inhuren’ (familie ofzo) die verkleed als spook iedereen laat schrikken :’).
Dat was precies mijn verjaardagsfeestje toen ik 12 werd ofzo haha, was wel heel leuk.

Ik heb ooit een keer meegedaan aan een speurtocht waar ze een dode vogel over het pad hadden gespannen (met touwen zegmaar), mijngod dan schrik je je dood. En 1 meisje was er tegenaan gelopen, die was nieeet blij :stuck_out_tongue:

Maak er een soort spooktocht van. Gewoon grappige opdrachten en dan ineens dat er iemand achter een boom staan of zo :flushed:

Of onderweg ook al een soort drankspelletjes doen?

Drankspelletjes maken het altijd veel leuker en laat ze desnoods idiote opdrachten doen, zoals spelen alsof je verliefd bent op een boom en dergeijke.

Helft van de groep blinddoeken en dan moet de andere helft ze door aanwijzingen te geven over een parcours leiden