Als ik aan kom is dat alleen te zien aan buik… dat is het enige wat dikker word.
Ik krijg dan regelmatig de vraag of ik zwanger ben en ik kan je zeggen dat word op een duur wel vervelend…
iemand tips om een platter buikje te krijgen
sporten
Oh ik ken het super vervelend ik kan me er echt aan ergeren omdat mijn armen en benen juist aan moeten komen.
Maargoed sporten zou ik doen, ik doe zelf squaten maar daar krijg je ook dikke billen/bovenen van maar je buik word er ook strak van!
of anders zo’n corrigerend broekje.
ik ben al fanatiek aan lopen bijna elke avond 10km
maar sqauten ik er ook nog bij proberen dikkere billen zijn altijd welkom haha
sporten, buikspieren maar je moet eerst het meeste vet van je buik af sporten voor je de buikspieren gaat zien.
Je kan lopen, touwtje springen, pilates helpt blijkbaar ook goed.
veel sporten . buikoefeningen . was al plat van mezelf maar na de zwangerschap voelde ik me stiekem beetje onzeker . op internet ken je ook heelveel opzoeken voor buikoefingen
Buikspieroefeningen
Al je frisdrank vervangen door water, veel fruit eten. En natuurlijk sporten.
Cardio en buikspieroefeningen. Je kunt de oefeningen thuis doen via bv: Blogilates op Youtube (of andere soortgelijke video’s). En je kunt hardlopen (of gewoon onder fitness gaan).
Eet je vaak kauwgom? Door het kauwen op kauwgum kan er namelijk lucht in je maag terecht komen waardoor je buik kan opzwellen. Soms komt dit eruit als een boer, maar soms blijft het hangen.
Het kan ook aan je stoelgang liggen. Als die niet zo lekker gaat heb je kans dat daardoor je buik is opgezwollen.
Ook kan het liggen aan het eten wat je eet. Sommig eten zorgt ervoor dat je buik een beetje opzwelt. Het internet staat vol met hoe je qua eten dit kan voorkomen.
Ook kan je gaan sporten, maar ik waarschuw alvast het vet van je buik is het moeilijkste weg te krijgen. Je kan onderandere verwachten dat het vet uit je borsten eerder afscheid van je nemen dan van je buik. Het vet van je buik is er namelijk als een soort beschermlaag voor onderandere je baarmoeder. Dat beetje vet is dus vet dat niet weg hoort te gaan.
Als laatste kan je kijken voor corrigerend ondergoed. Zodat alles net iets strakker zit.
Dit, en naast water af en toe een banaandag houden. Een heel effectieve manier om verantwoord af te vallen zonder dat je voedingsstoffen te kort komt.
En sporten ernaast kan natuurlijk nooit kwaad.
hardlopen kan je beter om de dag (2 of 3 keer per week) doen, anders maak je je gewrichten en spieren echt kapot.
banaandag? alleen een banaan eten dan?
30 day ab challenge!
Wat is een Banaandag?
Zagen/zien/merken jullie al verschil?
letten op je voeding en sporten natuurlijk, maar ook weer niet te streng voor jezelf worden.
Heeel veel minder suiker eten. Als ik in een maand weer eens vier of vijf zakken snoep leeggegeten heb, dan merk ik dat meteen haha. Dus probeer ook frisdrank echt te skippen en ga over op water. Zo drink ik zelf veel spa rood, dan heb je toch nog een drankje met wat koolzuur maar geen overdosis suiker.
bananen zitten toch vol suiker, meer dan 2 op een dag (als je sport, anders 1) lijkt me niet ideaal. voor een keertje kan het wel, maar heel gezond is het niet…
bananen zorg er volgens mij op een duur voor dat je niet meer naar de wc kan toch??
heel erg bedankt voor de tips hoop dat ze gaan werken!