Tips voor een mooie kont

Hahah, sorry voor de titel, maar ik heb dus tips of oefeningen nodig voor mooie billen. Ik heb echt een flubberkont en wil hier echt vanaf, zeker nu het zomer wordt.
Heeft iemand tips?

Wees er trots op! Als je geen flubberkont heb, dan heb je dus een kleine kont? Ik vind persoonlijk een wat flubberkont mooier, maar iedereen is perfect op zijn manier, dus wees niet zo onzeker;)

squats.

• maar inderdaad, iedereen is anders en je hoeft je niet te schamen voor je kont (:

BBBB en pilates!

Google helpt je vast.

Wat vind je mooi?

Anyways, als je meer getrainde bilspieren wil hebben zou ik inderdaad even oefeningen googelen daarvoor.

Wat ook helpt is gewoon met je dikke kont van de bank afkomen en bewuster eten en meer bewegen. ::slightly_smiling_face:

bilspier oefeningen! haha! op youtube kun je ook een filmpje vinden van doutzen kroes hoe die haar billen traint! haha succes ermee!

hardlopen helpt volgensmij ook wel trouwens…
dan gaat er meer vet af en worden ze strakker

Er is een 30 days squat challenge voor een mooie kont!

Wtf :’) domme opmerking jezus.

Helpt dat ook tegen gekke vooroordelen? Zoja, zou jij het ook eens moeten proberen.

Zelf wil ik dit proberen :’)

Spinnen voor een strakke kont en squats

squats, sowieso.

Wat ook werkt voor de bilspieren, makkelijk voor thuis, is door ergens te gaan liggen op je rug, je armen langs je lichaam laten liggen, dan je voeten op iets hogers zetten, bijv een bank of stoelleuning, waarbij de knieën in 90graden positie ongeveer staan. Dan ga je de hele tijd je billen omhoog brengen door af te zetten met je benen, hou je bilspieren aangespannen. Voelt de eerste 10/20 keer misschien makkelijk, maar ga maar door tot 50-60-70 :slightly_smiling_face: Elke dag wat langer volhouden, echt goed voor de bilspieren en minder belastend voor de benen zoals bij squats.

ik denk dat sporten over het algemeen sowieso al kan helpen :slightly_smiling_face: hardlopen, zwemmen, maar ook squats en zo zijn er nog veel meer oefeningen die je kan doen!

YOU CAN NOT SPOT REDUCE. Dus. Ga Insanity doen of zo.

gewoon via internet verschillende oefeningen opzoeken, telkens dezelfde is beetje saai. alhoewel, ik denk dat je beter vaker dezelfde kunt doen, maar dan kan je het wat afwisselen :slightly_smiling_face:

Ik heb Brazil Butt Lift gedaan (Beachbody programma zoals P90X) en het heeft me echt geholpen, haha! :grinning:

Hardlopen.