Tips voor een meisje dat moet overleven in een kutklas! :)

Hallo Iedereen.
Ik heb een rotklas met allemaal studjes en 1 verwaand meisje en 3 jongens die cool proberen te zijn.
Ik heb niet echt een klik met deze mensen.
En heb al geprobeerd contacten te zoeken voor zover mogelijk.
Maar niemand schijnt zin te hebben in mij en ik dus ook niet in hun.
Helaas :slightly_smiling_face:
Heeft er iemand nog verdere tips? dat ik of deze klas een beetje kan opfleuren, of vrienden kan maken?
Of gewoon stil zijn bekhouden en opletten? en de dagen/maanden tellen tot zomervakantie.
Alle tips zijn welkom!

XX

In de tweede en derde had ik ook zulke klassen, ik voelde me toen ook vaak rot. Zoek gewoon naar vriendinnen die in andere klassen bij jou op school zitten, en doe je eigen klas gewoon wat je moet doen: opletten en huiswerk maken. Sterkte.

rot voor je :frowning_face:
Zoiets had ik ook, t idee hebben dat school overleven is. leven van weekend naar weekend, en les tot les (kut pauzes) mischien met je mentor praten, toch contact zoeken, of anders je eigen ding doen?

Nee het is niet zo dat ik geen vrienden heb ofzo( die heb ik buiten mijn klas) of klasgenoten mij pesten.
Maar nee heb gewoon pech gehad met de klas dit jaar.
Gewoon ontzettend bored en ik mag de kinderen erin gewoon niet.
Mijn vorige klassen waren altijd super!
Maar nu heb ik wel het idee om te overleven ja: de lesuren enzo.
Ik zelf ben wel heel erg van de contacten en de lolletjes in de klas. Maarja, als het een rotklas is.
Ga ik maar doen wat Flowerlover zegt.

Ik heb nu het zelfde echt kinderen waar ik gewoon geen klik mee heb. Van die domme wijfen met hun domme opmerkingen die best wel eens kwetsend kunnen zijn. Of van die kinderen waar je echt van denk tja… En nu heb ik echt helemaal geen zin meer in mijn opleiding en ik zit op een pedagogische opleiding die later kinderen en jongeren moeten begeleiden en die vernederen je gewoon waar je bij staat. Maar ik ben met een nieuwe school bezig niet echt de beste oplossing maar ja hier hou ik het geen 4 jaar vol. Heb je niet echt veel aan :stuck_out_tongue: Maar ja je bent niet de enige

Dat deed ik ook, ik werd er wel slim door en haalde daardoor hoge cijfers. mijn motto was en is soms nog: school is school, en daar buiten telt pas echt. Dus al is school kut, het echte leven is buiten school.

van studjes kan je nog wel wat maken
gebruik ze gewoon alleen op school
voer gesprekken met ze over school
maar zodra school uit is, ga je naar je eigen vrienden?

Manipuleer je hele klas gewoon zo , dat er gewoon iets boejends moet gebeuren.

Dat is leuk om te zien gebeuren en voor de rest kan je je vrienden na school en in het weekend je vrienden zien =D

ik had vorig jaar en dit jaar een kut klas.
maar ik ga er gewoon niet echt mee om
kan ik goed opletten in de lessen
en is het gezellig in de pauze met mn vrienden.

Je laten overplaatsen? Mja. Er is altijd nog een voordeel: hoge cijfers!

indd in de pauzes en na school gezelligheid en voor de rest lekker opletten en hoge cijfers halen, haha
sterkte iig

Tip; leer van je klas te houden XD. zoals het is. want als je je klas haat heb je gewoon echt een kutschooljaar. and do we want that? neuh

sorry, ik begrijp je niet helemaal, zeg je nu dat je een vagina in je klas hebt?

O MG :’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’)

nee een kut joh

@ xxElke, doe ajb niet zo dom , ze vraagt toch serieus om hulp? ga jij lekker naar het onzin topic, als je dit soort onnozele opmerkingen wilt maken!

ot . ik vind het echt vervelend voor je, het enige wat je kan doen is proberen contact te maken met wat mensen, en proberen wat vrienden te creeeren, anders kom je het jaar gewoon niet door .

sorry dat ik het moet zeggen … maar :
HUMORLOOS

inderdaad, en KANSLOOS!
zo, dat wilde ik nog even er aan toevoegen =)

jaaa idd :flushed:
iig voor je klas, probeer er het beste van te maken, kun je niet met dat verwaande meisje proberen contact te leggen, misschien blijkt ze best mee te vallen. En anders maar een beetje met de studjes praten, zij zullen toch ook niet altijd opletten of wel? :flushed:
En ja, als dat niet lukt, dan maar het hele jaar opletten en verder gewoon met je andere vrienden optrekken in de pauzes enzo… Succes!

Ben ik de enige die dat leuk vond :’]? Lachen, mensen CMON!