tips voor droog haar?

hee

ik heb super droog haar. ik heb het nooit los omdat het zo erg droog is en zo erg pluist. dit vind ik best jammer want ik heb best wel mooie krullen…
ook wil ik me haar echt super lang laten groeien. vind ik wel mooi hahah.
hebben jullie goeie tips voor mij waardoor me haar wat minder droog word en wat langer?

liefs Marlies

Hey
Gebruik je al iets van producten tegen de pluis? Ik zou in ieder geval altijd conditioner gebruiken en ook regelmatig een masker! Dan lijkt het meestal al wat minder droog. En een crème die speciaal is voor krullen worden ze vaak ook al veel mooier van!

soms een masker maar veel helpt het niet. ik zal nog wel verder opzoek gaan naar andere producten. conditioner gebruik ik wel heeft een beetje effect. heb gewoon onhandelbaar haar haha

Misschien is conditioner only wassen iets voor jou? Daar is hier een topic over, ik zal 'm straks wel even zoeken voor je. Daar hoor ik ten minste altijd wel goede verhalen over, van meiden met krullend haar.

Hier is de link; http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/conditioner-only-silicone-en-sulfaatvrij-haren-wassen-187266.msg273637813.html#msg273637813

Bij mij helpt het wel om de ene dag je haar te wassen met shampoo en conditioner, en dan de volgende dag(of dag erna) alleen met conditioner.
En als je dan voelt dat het toch wat vetter is de keer erna weer shampoo.

De dove nourshing oil care lijn :slightly_smiling_face: (shampoo, conditioner en evt. het masker + spray) Soms hebben ze ze ook bij de action voor een mooi prijsje.