tips voor diploma uitreiking?

hoi! ik heb volgende week dinsdag mijn diploma uitreiking (mijn school is er weer lekker laat mee) alleen ik zit met een probleem. ik ben heel erg dun. ik heb al sinds ik het mij kan herinneren last van ondergewicht en ik kom gewoon geen grammetje aan. ik heb ook een lichaamsbouw met weinig vormen erin waardoor mijn dunheid nog meer naar voren komt. ik krijg daarom ook best wel vaak nare opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd over mijn gewicht.

hierdoor voel ik me best wel onzeker om mijn lichaam te laten zien. maar om nou met een broek en een lang shirt naar mijn diploma uitreiking te gaan vind ik ook zo raar staan aangezien iedereen in een jurk of iets dergelijks komt (en het is überhaubt niet iets waar ik mijzelf echt prettig bij zou voelen aangezien ik juist heel erg van jurkjes en rokjes hou). ik zit zelf te denken om een blousje met lange mouwen aan te doen en een leuk rokje erbij. maar mijn vraag was dus of iemand misschien nog tips heeft waardoor mijn dunheid minder opvalt en wat ik vooral niet moet dragen. kom alsjeblieft niet met reacties van ‘zet je er overheen’. want dat weet ik ook wel maar het is makkelijker gezegd dan gedaan, en vooral als je keer op keer weer een negatieve opmerking krijgt over je gewicht.

Een jurkje dat wijd uit valt aan de onderkant? Dus geen jurk die strak met de vorm van je lichaam mee loopt, maar een jurk die tot aan je taille strak zit en vanaf daar uitplooit in een wijde rok.