Tips voor deepthroaten

Hebben jullie daar ook wel eens last van dat als je te deepthroat kokhals neigingen krijgt?
ik heb namelijk een vraag, hoe kun je dat het beste voorkomen?
hebben jullie misschien tips waardoor je er misschien minder last van hebt zegmaar?

Tip van wiki: Oefening baart kunst :stuck_out_tongue:

haha dat is makkelijk gezegd ja, het is ook niet dat ik aan 1 stuk door deepthroat, ik wissel het wel af.
maar toch telkens als ik het weer doe, komt er weer even ‘zo’n’ neiging naar boven x)

Ik heb geen gag-reflex dus mij lukt het wel hihi.

Misschien vragen of je vriend jouw hoofd wilt aanduwen ofzo? Dat kan zelfs kinky zijn en mijn vriend doet dat vaak als het mij even niet lukt om zover te komen. Maar ik heb nooit echt kokhals neigingen eigenlijk.

Geen last van, sorry :blush:

OT: Die tip van hierboven zou wel kunnen werken?

je tong wat verder uitsteken , werkt vrijwel altijd :wink: .

Je moet een vuist maken, met je duim erin. Dus zegmaar je vingers om je duim.
Dan heb je geen last meer van je gagreflex.

Je tong tegen de onderkant van z’n penis aanduwen, dan gaat je keel meer open volgens mij.

Upje, ik heb hier ook last van, maar ik snap dat met die vuist maken niet echt xd

Hij duwt altijd tegen mijn hoofd aan en ik zorg dat ik met mijn hoofd iets omhoog kijk, op de een of andere manier kan het dan dieper.

Ja hoofd aanduwen doet hij ook bij mij (soms eindigt het wel echt met keihard facefucken XD not that I mind)

M’n hoofd aanduwen doet hij ook wel eens, dan gaat het opzich wel oke, alleen op een gegeven moment moet hij wel even stoppen want dan heb ik het weer heel effe :stuck_out_tongue_winking_eye:

btw wel bedankt voor jullie tips!
Die met die vuist & je tong aan de onderkant duwen zal ik binnekort maar is gaan proberen x)

En natuurlijk niet vergeten om zoveel mogelijk door je neus te ademen. Ik vergeet dat nog wel eens, en dan krijg ik ook kokhals neigingen.

Waar slaat die duim in je vuist op, was dat een grapje? Ik snap hem niet:).

duim in je vuist en dan hard drukken werkt echt hoor,
is geen grapje:)

Ik heb daar gelukkig geen problemen mee. Maar idd tong tegen de onderkant leggen.

oo je hoofd aanduwen heb ik zo’n hekel aan! zou die juist te ver duwen.
Tong tegen hem aanduwen en dan je hoofd iets omhoog (nek strekken ofzo moeilijk uit te leggen) dan heb je wat minder dat bijnakokgevoel

Ik ga mezelf niet kotsneigingen bezorgen voor m’n vriendje, hoor.

Idd ik wil m best pijpen hoor maar het moet wel leuk blijven.