Tips voor chi-tang/stijltang

Hallo meiden,
Ik ben opzoek naar een chi- tang. Ik lees op heel websites reacties dat de tang heel prettig is. Nu wil ik graag weten waar ik een Chi-tang kan kopen, en natuurlijk ook voor een leuk prijsje. Bij de Cosmo kapper kosten ze dacht ik 150.
Heb jij tips voor mij? Regaeer dan.

Graag een reactie! Wil zoo graag een fijne stijltang…heeft er niemand tips? Zie dat de topic al regelmatig is bezocht maar er worden geen reacties achter gelaten.

haarshop.nl

Heb ik mijne ook vandaan en had m gewoon op tijd binnen. =)

RT@CHOCOCOOKIE: Wat heb je ervoor betaald? Is de tang ook naar wens? Bij de Cosmo kapper hebben ze mijn haar prachtig glad gemaakt. Maar vind de tang te duur…

ik heb de chi ook, 150 euro voor betaald bij cosmo en werkt perfect! heb em al 4 jaar

Ik heb voor de mijne 200 euro betaald, maar hij is het echt waard.

RT@ALL: thanks voor de reacties. Fijn om te lezen dat hij goed werkt. Als studdie en salaris binnen is, ga ik hem halen!:slight_smile:

Ik heb 'm ook bij de kapper gehaald. Ik heb hem nu denk een jaar of 6 en ik vind hem nog steeds geweldig. Ik merk het echt als ik weer een keer de stijltang van vriendinnen moet lenen. Hij is het dus waard :slightly_smiling_face:

Las net een bericht van een website en die verkopen een CHi tang voor 99 euro met een product om je haar te beschermen. Bij de Haarshp.nl , hebben er mensen ervaring met deze website en Chi stijl tang?

Dat is die rode met zwarte toch? Ik zit er ook aan te denken om hem te kopen… zie eigenlijk alleen maar positieve reacties.

Ik heb deze:
http://www.haarshop.nl/nl…tyling-1-gratis-silk.aspx

Ik wist niet welke ik moest nemen en ben op mn gevoel afgegaan om toch de ‘standaard’ te nemen. Weet je zeker dat je goed zit. Ik ben er in ieder geval heel blij mee ;p

mijne was eerst 200 euro
maar nu is hij tijdelijk voor 100 euro en ik heb hem voor 100 besteld bij haarshop
hij is heel goed !
en hij verbrand je haren niet en is gewoon A M A Z I N G !! x
zeker een aanrader, en hij is mooi blauw :: http://www.haarshop.nl/nl…ano-1-inch-stijltang.aspx

Haarshop idd

was in 2 dagen aangekomen( naar belgie )

ik heb een stijltang van Braun .
hij is opzich wel fijn maar niet supergoed ofzo.
maar hij is wel een stuk goedkoper : 60 euro volgesmij.

een vraagje ik wil en ga een CHI kopen, maar ik weet niet welke de beste is ? De blauwe, de pink ribbon, de gewone, …
Welke vinden jullie het beste ?
groetjes! x

up

iemand? welke soort is het best ? Pink ribbon ? De gewone zwarte ? ,…

Ga de tang bij cosmo kopen. Bedankt voor jullie reacties.

RT@Neverbackdown: Geen idee, UP voor jou.