tips voor cadeau voor opa?!!

hoii ik heb dus mijn opa getrokken met sinterklaas maar ik heb echt geen idee wat ik hem moet geven… hij heeft zelf ook bijna niks opgeschreven maar ik wil hem wel wat geven!! hij houdt van tuinieren (maar helaas is het bijna winter) en hij houdt ook heel erg van zijn auto :slightly_smiling_face:. verder houdt hij heeeel erg veel van zijn drie klein kinderen maar ik weet dus echt niet wat ik moet kopen… heeft iemand tips? xxxxx

Je zou hem bloembollen kunnen geven, die kan hij dan planten wanneer dit uitkomt. Dat je er een mooie betekenis aan geeft. Of je zou hem een wasbeurt voor zijn auto kunnen geven, ik weet dat de wasstraat bij mij in de buurt cadeaupassen uitgeeft.

Je kan zoveel in de winter doen met je tuin, maar gelukkig kan je je tuin ook naar binnen halen.
Koop een Amarylisbol, deze groeien elk jaar ook opnieuw. Een bonsai boom vergt ook veel werk, maar dit kan hij dus ook binnen doen.
En anders voorjaarsbollen, die moeten nu geplant worden als je ze in het voorjaar mooi wilt bloeien =)

Ik zou inderdaad iets van bloembollen geven, een mooie tulpen soort of iets dergelijks.

Iets voor in de tuin (als hij een tuin heeft tenminste) is altijd goed!

Een leuke kamerplant? Die heb je al voor een tientje!

je kan een fotolijstje/album geven met een foto van jullie die speciaal naar jullie opa gericht is.

Dit is een super leuk idee!
Rituals heeft autoparfum, ruikt echt heerlijk en heeft hij ook wat voor zijn auto.
Daarnaast verkoopt Action vaak ook antivries en zo’n deken voor de ramen voor de auto. Kan hij misschien ook wel gebruiken. Een fles drank of lekkere snoepjes worden vaak ook gewaardeerd.

Kruiden kun je goed binnenshuis groeien! Daar zijn leuke pakketjes voor, dus die zijn wel geschikt als cadeau? Je kan overigens sowieso tuinier dingen geven, dan heeft hij het vast voor in het voorjaar.

Je kan ook een auto pakketje maken met handige spulletjes.