Tips voor bij de kapper?

Hi all, ga vanmiddag naar de kapper dit haar knippen, alleen dan onder wat langer omdat mijn haar langer is dan dat.
Kijk deze;

http://i40.tinypic.com/25ow95z.jpg

Komt erop neer, schuin gekamt en in laagjes-pony, laagjes bij de zijkanten en onder lang en iets uitgedund haar. Maar ben heel erg bang dat ze het verpesten, dus iemand tips hoe ik het 't beste kan uitleggen? (of iemand ervaring met dit haar?)

x

Ik zou een duidelijke foto meenemen als ik jou was, want met uitleg kom ik zelf ook niet altijd ver.

Foto meenemen ? Ik ga ook naar de kapper , en ga denk ik ook een foto meenemen , maar ik weet ook wel een makkelijke uitleg .

Je zit erbij, dat scheelt al veel. Vraag of ze in het begin niet teveel willen afknippen zodat je altijd nog kan zeggen ‘hier nog wat meer’.
Dat heb ik ook weleens gedaan. Toen ging het goed.

dit kapsel verpestte ze keer op keer bij mij.
Kinki kappers is een master in zulk soort kapsels (: maar je hebt al een afspraak.
neem sowieso de foto mee, en laat ze de bovenkant niet te erg uitdunnen!
oh, en vraag hoe je het het beste kan stijlen (:
met wax en een grote ronde föhnborstel kom je trouwens een heel eind bij zoveel laagjes.

Dan wens ik je veel succes en geluk want de gemiddelde kappers zijn hier echt slecht in…

Dan gaat de kapper heel veel, hele korte laagjes bij je knippen voor dat volume bovenaan, dus denk goed na of je dat wel wilt want dat laten uitgroeien duurt echt jaren.

En het kan zijn dat het bij jouw haar er totaal anders uit gaat zien. Ik zou dit alleen laten knippen bij een echt goede kapper.

uhm inderdaad ik denk toch dat je beter naar de kinki kapper moet gaan.

ik ga dit dus ook doen :slightly_smiling_face: ik denk dat ik gewoon een hele duidelijke foto ga meenemen. Hope dat het lukt

Ik ben naar de kapper geweest, een ami kapper en dat meisje die me knipte luisterde heel goed naar wat ik zei en m’n haar heeft er nog nooit zo mooi uitgezien, haha zoals op de foto maar dan langer! :grin:

Ik neem altijd een foto mee van wat ik ongeveer wil. En desnoods neem ik een pen mee zodat ik op de foto nog kan tekenen wat ik niet of juist wel wil.

Kun je een foto plaatsen ?
Ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

heb je foto? ben beniewd haha

Iel sorry, maar ik vind dat soort kapsels lelijk.

Jij hoeft er ook niet mee te lopen?

Ik zeg alleen mijn mening en dat mag hier dus…

Ik vraag mij altijd af hoe dat zo horizontaal blijf liggen :stuck_out_tongue: Mijn haar zou gewoon voor mijn ogen vallen…

Heel veel haarlak. :stuck_out_tongue: