Tips voor BFF!! dringend!

Mijn beste vriendin heeft een lange tijd een vriend gehad via internet (msn) Het is nu al een hele tijd uit door dat ze steeds ruzie hadden en zij moest steeds huilen. Maar ze vind hem nog steeds leuk en ik wilt dat ze verder gaat met haar leven. En zich niet druk maakt om die jongen…

Omdat die jongen haar ook heel erg afleidt met school enzo heb ik hem verwijderd, maar nu gaat ze gewoon op haar andere msn en wilt ze dat wachtwoord niet geven!

Hebben jullie misschien tips zodat ze die jongen kan vergeten of iets dat ze zich er niet meer druk om gaat maken??

Alvast bedankt!(L)

[i]
ga vaak leuke dingen doet met haar, zoals shoppen enzo, of met een grotere groep zodat ze niet steeds de nijging heeft om aan hem tedenken, en misschien tijdens het shoppen zien jullie wel kei lekkere jongens, & dat zorgt ook voor afleiding,
en verder moet je haar even de tijd geven want internetliefde werkt zowiezo niet, doordat ze hem toch nooit ziet, tenminste daar ga ik van uit? is het ook niet moeilijk om hem tevergeten.

'khoop dat je er wat aan hebt.
:slightly_smiling_face:[/i]

ik vind het al zo dom om een internetrelatie te hebben maarja.

Thank u girls. Internet relaties heb ik een hekel aan vooral omdat je niet eens weet wie het is!