Tips voor als het uit is?

Het is nu uit (het is niet zo lang aan geweest, maarja)…
En hij zit bij me op school, dus maandag naar school gaan heb ik niet zo’n zin in…
Maar iemand tips??
Ik zal wel naar school toe moeten, dus…
Alvast bedankt ^^

Please ff iemand tips ^^

Oke het klinkt heel harsh, maar probeer hem te negeren of te ontwijken, als je hem écht niet wilt zien. En leg aan je vrienden uit wat er is als ze het nog niet weten.

En anders… Ja. Als hij naar je toe komt en je wilt echt niet met hem praten zeg dat dan, en als hij bij je in de klas zit… Tsja. Probeer gewoon lol te hebben met je vrienden en niet over hem na te denken (:

Succes meis!

Ik zou hem juist niet negeren. Dat komt erg kinderachtig over. Ik weet niet hoe jullie uit elkaar zijn gegaan en alles, maar ik zou gewoon normaal tegen hem doen.

Bedankt Bedankt ^^
Nog meer?

Ik heb nu dus heel erg ruzie met hem en zijn vriend.
Maar het is echt een heel lang verhaal…

Kan wel heel kinderachtig enzo zijn, maar stel nou dat als je al met hem praat je al bijna in tranen uitbarst ofzo. beetje overdreven XD Maaja,
Lijkt me het niet dat je normaal kan doen als het net uit is…

Okay, nouja, dan kan ik me wel voorstellen dat je niet echt met hem hoeft te praten enzo. Ga in ieder niet lopen schelden ofzo. Dat maakt het alleen maar erger. Ik weet niet echt wat je verder kan doen. Succes ermee.

Idd, vooral géén ruzie zoeken. Dat maakt alles wss alleen nog maar erger. Je komt er wel weer bovenop
Zoek steun bij je vrienden enzo,
En you’ll be fine
Success! (:

Upje

vertel het in ieder geval aan je vriendinne,
die kunnen je steunen.
Heb gisteren nog een hoop chocolade gekregen van m’n vriendinnen, hoe lief :grinning:
Maar veel sterkte!

Idd, vooral geen ruzie zoeken en rustig reageren als hij of zijn vriend wat zegt. You know; gewoon door gaan met je leven, hij is jou niet waard. Er zijn veel meer jongens hier op aarde.
Heel veel suc6!

xx

Upje,
En iedereen bedankt!!

Upje =p

Ik zou de eerste dagen, hem niet negeren ofzo, maar ook niet over aandacht geven. doe gewoon, normaal. denk er gewoon niet te veel over, wat je nu wel of niet gaat doen. laat gewoon de dingen op je af komen (: en uuh, ik zou na een tijdje, toch eens praten over jullie ruzie enzo… alle ja, dat zou ik toch doen :grin: mr gewoon, de eerste dagen, gewoon doen. en er niet te veel bij stilstaan wat je doet of hoe je het doet (:

good luck guurl :four_leaf_clover:
hmm, vraagje, wat is: upje? (’:

Letterlijk: omhoog(je)
Dat betekent dat dit topic omhoog gaat in de lijst en dat er dus meer mensen op gaan reageren (:

Upje

Uppppje

thuis en bij vriendinnen uithuilen! Dat werkt sowieso goed! En al je gedachten opschrijven & hem op school negeren!

Bedankt,
nog meer??