Tips voor afrijden?

Hallo everybody!

Ik moet as dinsdag voor de eerste keer (en hopelijk laatste) afrijden en ik ben nu al super zenuwachtig. Ik heb dit hele weekend alleen maar aan het afrijden gedacht en ik word helemaal gek van mezelf! Heeft iemand tips? Hoe ging het bij jullie? En hoe vaak moesten jullie examen doen?

De enige tip die ik heb voor je is gewoon rijden zoals je ook doet bij de lessen, rij voor jezelf. Probeer niet jezelf gek te maken want als je een keer zakt is het niet het einde van de wereld.Mijn rijexamen kon ook beter ben met twijfel wel geslaagd, en heb 1x examen hoeven doen.

Succes met afrijden (:

Geen idee! Ben nog aan het lessen, maar ik gok dat in het algemene rijles topic aardig wat tips te vinden zijn!

Linkje: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemene-rijles-topic-166078.0.html

Eet een banaan! Verder gewoon doen alsof het een normale rijles is en dan komt het goed :slightly_smiling_face:

tja gewoon doen en wel zien hoe het gaat ?
er zijn niet echt tips, gewoon je best doen (en hopen op een goede examinator) en dan komt het vast goed :slightly_smiling_face:

Bedankt! Ik vind dit soort dingen altijd echt vreselijk, maar ik hoop dat het goed komt :slightly_smiling_face:

Slotje, mag in bovenstaand topic!