Tips vingeren...

Hey,

ik ben nu een tijdje bezig met vingeren maar ik vind het een beetje saai worden… Heeft iemand tips ?? En ook een tip wat ik kan gebruiken i.p.v. een dildo, vind het eng om er een te kopen… :blush:

De massagestraal van de douche.

elektrische tandenborstel, wel een aparte natuurlijk

Kan je wel gebruiken ja, maar dan word je heel snel ongevoelig voor als je later met je vinger over je clitoris gaat. Dus is niet echt aan te raden…

haha lol, van de 58 mensen die dit hebben bekeken hebben maar 3 mensen durven reageren :stuck_out_tongue: Bedankt voor jullie reactie !!

Find the magical G spot (:

Kom ik ook laat achter, want ik merk dus dat ik door die douchestraal die ik heel vaak gebruik (5-7x in de week) ik heel ongevoelig ben geworden. Klaarkomen lukt me eigenlijk niet meer zonder de douchestraal. Ik geloof dat mijn vriendje dat ook vervelend vind. It sucks… ):

ooef dan mag ik wel eens gaan uit kijken!
bedankt voor het redden! haha

valt mee dat is het eerste wat ik altijd deed , maar nu doe ik dat al lang niet meer :stuck_out_tongue: dus valt reuze mee meiden !!

Ik heb hier geen last van, maar doe ‘t ook maar 1/2 keer in de 2 weken, dus misschien daarom :’)
Maar ik kom sowieso heel moeilijk klaar.

/

Als je nog met je ouders woont ga je toch niet de douchkop gebruiken ik bedoel andere mensen moeten daarmee douchen :S

-

Je stopt hem er toch niet in of jij wel?

Weet ik veel haha ik doe het niet

Waarom reageer je dan in dit topic? :’)

-

ik neem aan dat je weet dat de straal op je clitoris word gericht om te clitoris te stimuleren, en niet de hele douchekop in je vagina, haha. x)

haha nee je moet wel gek zijn om dat te proberen xD